Більша частина виробників органічної продукції продають онлайн
Більша частина виробників реалізує свою продукцію через онлайн-канали, причому пандемія COVID-19 значно пожвавила цей вид торгівлі.
Про це в огляді органічного ринку України повідомляє журнал «Плантатор».
«Органічний внутрішній ринок не є стрімко зростальним, але його зростання є систематичним. Перші кроки зроблено на початку 2000-х років, а у 2008 році перші українські органічні продукти з’явилися в магазинах», – йдеться у публікації.
Наголошується, що наразі головними каналами збуту є супермаркети та спеціалізовані магазини у великих містах: приблизно 70 виробників постачають свої товари до супермаркетів, більша частина виробників реалізує свою продукцію через онлайн-канали, причому пандемія COVID-19 значно пожвавила цей вид торгівлі.
«Асортимент органічної продукції нараховує понад 700 найменувань, зокрема це молочні та м’ясні продукти, борошно, макаронні вироби, рослинні олії, напої (фруктові, овочеві та ягідні соки, березові соки, трав’яні чаї), чорний та білий шоколад, консервовані продукти (ягідні пасти, сиропи, джеми, а починаючи з 2020 року — широка лінійка консервованих овочів), деякі овочі і фрукти», – зазначається в огляді.
Читайте також: 26 карпатських виробників їжі об’єднали в інтернет-магазин