32 виробника об’єдналися для реклами малинових томатів
32 польських виробника малинових томатів сорту Tomimaru Muchoo об’єдналися для спільної маркетингової компанії й створили бренд Malinowy Król (Малиновий король) з особливим дизайном, відчуттями та дотиком.
Про це повідомляє FreshPlaza.
«Зазвичай ви побачите якусь індивідуальну рекламу сегмента томатів у роздрібному магазині або в супермаркеті, але цього разу справа інакша! Бренд томатів перейшов прямо до телевізора, – кажуть в об’єднанні. – Краса цієї кампанії просування B2C полягає у співпраці виробників, щоб захистити свою унікальну позицію Tomimaru Muchoo на польському ринку».
32 виробники вирощують Tomimaru Muchoo, об’єднані в асоціацію Malinowy Król, постачають 70% рожевих помідорів усім роздрібним продавцям у Польщі. Їх метою є пояснити унікальний смак цього специфічного сорту порівняно зіншими, щоб уникнути розчарування споживачів.
Для реалізації цих цілей вони створили телевізійну кампанію із роликами розміром 2х15 секунд та на місяць орендували білборди, створили сайт та сторінку у Фейсбук.
«Відгуки польських споживачів перевищують очікування», – сказали в асоціації Malinowy Król.
Читайте також: Італійські вчені вивели новий сорт чорних томатів