Як доповнення технології одним елементом покращує гнучкість усієї системи
Здавалося б, після модернізації елеватор не потребує технологічних змін. Але ж із року в рік, приймаючи зерно на зберігання, помічаєш, що є що вдосконалювати. Наш елеватор – сучасний та надійний. Після активної фази роботи ми проаналізували проведену роботу у розрізі видатковості, швидкості приймання транспорту тощо. Наступного року плануємо модернізацію і в цьому напрямі. Наші технологи та інженери запропонували доповнення системи самопливів перекидним клапаном, який закільцює процес і мінімізує потребу автотранспортування зерна територією підприємства. На елеваторі наразі 600 маршрутів, а завдяки одному клапану їх стане 620. Така модернізація в рази поліпшить внутрішню логістику та призведе до менших втрат зерна під час відвантаження. Це, до речі, ще й економія енерговитрат, часу та підвищення гнучкості системи. Якщо ми витрачаємо на маршрут 120 кВт енергії на годину, завдяки клапану втричі скорочуються витрати електроенергії та й водій вже не потрібен – відповідно, зменшуються витрати на пальне.
Загалом у нашій компанії майже всі процеси автоматизовано. Ще під час перевантаження в з комбайна в зерновоз створюється товарно-транспортна накладна в електронному вигляді. Водій, прибувши до елеватора, відкриває цей обліковий запис, до якого підтягується вага брутто, яку автоматично визначають ваги. Задача оператора – перевірити, чи коректно було введено інформацію та ідентифікувати особу, яка привезла партію. Після цього лабораторія у напівавтоматичному режимі відбирає аналіз. Отримана проба потрапляє до експрес-аналізатора, який буквально за кілька хвилин визначає вологість,білок,вологу тощо. Всі аналізи – згідно з регламентами та стандартами. Після того, як лабораторія отримала попередні аналізи, вони підтягуються до накладної. Далі йому присвоюється певний номер, за яким він їде відвантажуватися на певну завальну яму на певний силос в залежності від культури, яку він привіз. В середньому від заїзду до виїза з елеватора процес займає близько 15-20 хвилин. Враховуючи швидкість оброблення транспорту, черг у нас не буває.