Точка зору

Подальша конкуренція на ринку м’яса бройлерів відбуватиметься, зокрема, через поліпшення якості продукції, яку виробляємо

Аліна Сич, гендиректор ПАТ «Володимир-Волинська птахофабрика»
генеральний директор ПАТ «Володимир-Волинська птахофабрика»

 

Ми робимо ставку на вітчизняного споживача. Ринок курячого м’яса в Україні зростає, хоч і не так швидко, як би цього хотілося. Світове виробництво курятини також зростатиме у найближчі 10 років. Тому, аби залишатись і бути успішним на цьому ринку, виробникам бройлерів потрібно постійно поліпшувати якість м’яса, а також намагатися надавати якомога більше додаткових сервісів покупцям. На сьогодні частка ПрАТ «Володимир-Волинської птахофабрики» на ринку м’яса птиці становить приблизно 6%. І ми на цьому не зупинятимемося. Паралельно з розширенням виробництва ми багато інвестуємо в навчання та розвиток персоналу. На підприємстві в нас створено умови, де кожен не боїться висловлювати свої думки, пропонувати нові ідеї чи ініціативи. Серед наших працівників ми проводимо конкурс «Інкубатор талантів», який націлено на виявлення ініціативних і перспективних працівників. Переможцям конкурсу ми вручаємо пам’ятні сувеніри й сертифікати на подальше навчання. В нас успішно працює «система постійних поліпшень», спрямована на вдосконалення всіх бізнес-процесів.

 

Уся ця робота дає свої плоди. Прозорі бізнес-процеси, високі стандарти виробництва та якість продукції ПрАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» належним чином оцінили у Європі. Цього року ПрАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» стала україно-голландським підприємством. Голландський інвестиційний фонд Safedam викупив 23,76% акцій підприємства, ставши його акціонером. Ця угода — перший досвід інвестицій Safedam у виробництво харчових продуктів і дебютний досвід інвестицій в українську компанію.

 

Надалі ми купуватимемо голландських курчат. Таким чином, ми створюємо новий продукт, застосовуючи сучасні європейські технології, враховуючи європейські цінності в питаннях якості життя та здорового харчування. Ми вже почали реалізовувати масштабний інвестиційний план модернізації виробництва з бюджетом понад 25 млн євро, а поява нового інвестора дасть можливість пришвидшити цей процес. Так, завершивши, наприклад, будівництво нового забійного цеху, ми зможемо збільшити обсяги виробництва й оптимізувати витрати, оскільки більшість процесів буде автоматизовано. Також нещодавно ми запровадили низку інноваційних технологій, щоб впливати на навколишнє середовище, поліпшувати екологію, а також зберігати енергоресурси.

 

Нарощування виробничих обсягів передбачає розширення ринків збуту. Ми над цим постійно працюємо. І якщо раніше наша продукція реалізовувалась у центральних, західних і північних областях України з представництвами у Володимир-Волинському, Києві, Львові, Житомирі та Вінниці, то на сьогодні ми вже почали активно заходити на східний ринок України. У червні 2017 року ми відкрили регіональне представництво у Харкові.