Елеватор

Залізнична логістика функціонує в умовах зниженого попиту та м’якого цінового тиску

Залізнична логістика функціонує в умовах зниженого попиту та м’якого цінового тиску

Протягом останнього тижня ринок залізничних перевезень зернових всередині країни продовжує демонструвати зниження тарифів. Вартість доставки зменшилася ще на кілька доларів за тонну, що відображає загальну тенденцію ослаблення активності у сегменті.

Про це повідомляють аналітики Spike Brokers.

Серед основних чинників — відсутність нового експортного попиту і завершення пікових логістичних циклів.

Оператори все частіше переглядають свої цінові пропозиції у бік зменшення, намагаючись адаптуватися до обмеженого ринку. У багатьох напрямках спостерігається надлишок вільного рухомого складу, що тільки посилює тиск на ставки.

Водночас автотранспорт продовжує відбирати частину обсягів, особливо на коротких відстанях, пропонуючи більш оперативні умови.

Перспективи на найближчий період залишаються помірно песимістичними. Ринок чекає на новий сезон, який зможе активізувати перевезення. До того часу загальна картина навряд чи зазнає істотних змін, і залізнична логістика продовжить функціонувати в умовах зниженого попиту та м’якого цінового тиску.

Ринкові ставки транспортування по Україні:

• Житомирська обл. – кордон @15-20$ | порт @16-19$;

• Чернігівська обл.- кордон @17-22$ | порт @16-21$;

• Черкаська обл. – кордон @18-21$ | порт @16-22$; • Тернопільська обл. – кордон @13-15$ | порт @17-23$.

Ринкові ставки транспортування до Європи:

• Чоп – пн-сх. Італія @39-40€;

 • Дорохуск – пн-зх Німеччина @38-43€;

• Дорохуск – зх Нідерланди @40-49€.

Нагадаємо, «Укрзалізниця» змінила формування поїздів до Одеського морпорту.