Елеватор

З 1 січня 2026 року «Укрзалізниця» запускає у тестову експлуатацію новий сервіс

З 1 січня 2026 року «Укрзалізниця» запускає у тестову експлуатацію новий сервіс

З 1 січня 2026 року «Укрзалізниця» запускає у тестову експлуатацію новий сервіс — автоматизований розподіл вантажних вагонів між власними ремонтними потужностями.

Про це йдеться у повідомленні АТ «Укрзалізниця» у Телерам.

Це «цифрова черга», яка дозволить скоротити час простою вагонів у ремонті та підвищити обіговість рухомого складу.

Новий сервіс автоматично враховуватиме завантаженість ремонтних підприємств, їхні виробничі можливості та територіальну близькість. Це дозволить уникнути нерівномірного навантаження депо та мінімізувати вплив людського фактора на ухвалення рішень.

«Ми запроваджуємо єдину прозору чергу на ремонт, яка працює за зрозумілими цифровими правилами і однаково для всіх клієнтів», — зазначив керівник філії «УЗ Вагон-сервіс» Даніїл Глущенко.

Процес ремонту складатиметься з трьох етапів: планування та укладання договору, подання сервісної заявки з попередньою оплатою і виконання ремонту, а також електронне оформлення актів та розрахунків у кабінеті замовника. Усі договори, заявки та первинні документи оформлюються онлайн з використанням КЕП, а кожен етап фіксується в інформаційній системі Укрзалізниці. У результаті компанія очікує більш рівномірне завантаження ремонтних потужностей, прозорі фінансові процеси, швидший документообіг і підвищення якості сервісу для клієнтів.

Нагадаємо, більшу частину року залізнична логістика коштує 17 дол./т.