Виробництво вагонів-зерновозів потрібно субсидіювати, - Мінагро
Через російську агресію та погрози заблокувати українські порти, назріла актуальна потреба розвивати наземні маршрути з України в Європу.
Про це повідомляє пресслужба Міністерства аграрної політики та продовольства України.
З метою забезпечення продовольчої безпеки міністр агрополітики Микола Сольський виступив з ініціативою субсидіювати виробництво залізничних вагонів-зерновозів на заводах, які знаходяться в Польщі, Словаччині та Румунії. Це допоможе безперебійно транспортувати зерно залізничним транспортом.
«Щоб ці маршрути були постійними й ефективно функціонували в ринковій економіці, вартує зробити декілька речей. Зерно, яке прибуває до Польщі, Словаччини, Румунії, Угорщини, має далі переміщуватись. Ми бачимо гострий дефіцит потужностей по перевезенню. Кількість залізничних зерновозів в Україні становить приблизно 24 тисячі, а в Європі – близько 12 тисяч. Очевидно, що є гостра необхідність збільшити кількість цих вагонів», – зазначив Микола Сольський.
Міністр наголосив, що збільшення логістики залізничним транспортом зробить маршрути комерційними й конкурентними, стримає інфляцію, пов’язану з продуктами харчування.
До слова, у Словацькій Республіці знаходиться один з найбільших заводів з виробництва вантажних вагонів в Європейському Союзі. Збільшення кількості вагонів-зерновозів дозволить зменшити дефіцит рухомого складу для перевезення зернових в ЄС та зменшити вартість логістики.
Нагадаємо, «Укрзалізниця» узгоджуватиме з експортерами обсяги перевезень. Також ми писали, що «Укрзалізниця» на понад 40% збільшила обсяги перевезення зерна.