Відмова клієнту на нашому елеваторі вважається надзвичайною ситуацією, - фахівець
Чим більше елеватор з різних причин відмовляє агровиробникам, тим менше клієнтів буде у підприємства.
Про це під час Всеукраїнського практичного форуму «ВЛАСНИЙ ЕЛЕВАТОР» розповів директор елеватора «Агродар-Бар», що входить до складу компанії «Агропросперіс», Роман Андрейків.
За його словами, елеватори можуть давати «червоне світло» для маленьких або завеликих партій, причиною також може стати автівка з дефектним зерном на тлі партії нормальної якості.
Фахівець порадив агровиробникам, в яких елеватори приймають основну партію й відмовляють у доробці декількох автівок, вимагати допрацювання усього обсягу включно із проблемними вантажівками. Адже конкуренція за зерно між елеваторами зростає, ураховуючи те, що агровиробники вносять корегування у сівозміну.
Роман Андрейків пригадав, що у 2022 році багато корпоративних елеваторів зосередились на зерні, вирощеному у господарствах холдингів, водночас відмовляючи фермерам.
«Це спонукало фермерів, в яких не було власного ресурсу і які просили прийняти їх зерно, до інвестування у власні потужності. Тож наразі ми маємо зовсім інший ринок, де агровиробники змінили модель бізнесу, маючи власне технічне забезпечення і опановуючи трейдинг. Тому виставляючи вчергове «червоне світло», варто замислитися над наслідками. На нашому елеваторі відмова – це останнє рішення», – акцентував директор елеватора «Агродар-Бар».
Роман Андрейків уточнив, що фахівці підприємства шукають шляхи вирішення проблеми агровиробника.
«Якщо ж ми дійсно не можемо нічим допомогти, відмова клієнту на нашому елеваторі вважається надзвичайною ситуацією», – підсумував він.
Раніше ми писали, як елеватору залучити поклажодавця.