В Європі контролюють навантаження на вісь
З метою уникнення перевантаження на вісь на терміналі MOST переваження однієї сторони по відношенню до іншої не перевищує 200 кг, щоб не мати проблем з перевантаженням осей з боку країн Європи
Про це під час форуму «ВЛАСНИЙ ЕЛЕВАТОР: ЕКОНОМІКА ЗБЕРІГАННЯ» розповів начальник відділу елеваторної діяльності ТОВ «АГРОСЕМ» В’ячеслав Тимчук.
За його словами, на сьогодні потужності терміналу щодо накопичення зерна становлять 20 тис. тонн.
«У нас 4 силоси місткістю по 5 тис. тонн. Також у нас є 4 оперативні ємності по 500 тонн і можливість вивантаження зерна на вузьку колію», – зазначив В’ячеслав Тимчук.
Він уточнив, що у цьому році на підприємстві встановили сушарку BONFANTI, яка працює на природному газі. Щоправда, наразі розглядається питання перевезення сушарки на «альтернативу».
«Тому що є певні нюанси, які обмежують наші можливості, й ми маємо йти шляхом зниження собівартості», – додав В’ячеслав Тимчук.
Головними викликами, за його словами, стали швидкість оброблення вантажів, гнучкість маршрутів з мінімальною кількістю норій.
«Вдалим рішенням було вантаження вузьких колій безпосередньо на ваги для того, щоб мати можливість певного розмежування ваги між осями. Якщо ми роздивляємось на наванатження на візок, то в Європі контролюється вісь. Буває, що коли різниця між осями становить 500 кг, можуть виникнути проблеми у Європі. Тому ми прийшли до того, що переваження однієї сторони по відношенню до іншої не має перевищувати 200 кг», – уточнив В’ячеслав Тимчук.
Він уточнив, що обладнання терміналу має потужність 200 тонн/год. І повний цикл обробки одного вагону становить пів години.
«Але це з очисткою, розчепленням і планомірним дозуванням. Це спрощує роботу із багатьма типами вагонів», – констатував В’ячеслав Тимчук.
Нагадаємо, у Львові розпочав роботу форум «ВЛАСНИЙ ЕЛЕВАТОР: ЕКОНОМІКА ЗБЕРІГАННЯ».