В єЧерга з’явився новий функціонал
Проєкт єЧерга поповнився новими функціональними можливостями.
Про це на своїй Фейсбук-сторінці повідомив заступник міністра інфраструктури України Сергій Деркач.
Відтепер перевізники та водії можуть звертатись із запитаннями до кол-центру не лише українською, а й англійською мовами.
Для цього варто або зателефонувати, або написати лист на електронну пошту.
«Працюємо, щоб залучити операторів зі знанням польської мови. Загалом, до контакт-центру за час роботи надійшло 112 тисяч звернень. Щомісяця колеги «Укртрансбезпеки» опрацьовують близько 7,5 тисяч дзвінків», – зауважив заступник міністра.
За словами Сергія Деркача, також з’явилася низка нових «фішок» для забезпечення більшої прозорості послуги.
«Показали номери не лише тягачів, а й причепів. Тепер повністю видно деталі про транспорт. Показали вантажівки, які вже перебувають на контролі в пункті пропуску. Це дозволить водію чи перевізнику швидко ідентифікувати, хто має там бути, і хто дійсно проходить контрольні процедури. Показали час реєстрації в чергу та порядковий номер кожної вантажівки. Сподіваюсь, що всі запитання “коли ця машина з’явилась в системі” будуть зняті. Все видно, все прозоро. Додали графічні позначки для транспорту з певними категоріями товарів – військові та гуманітарні вантажі, пошта. Для спеціальних вантажів номерні знаки будуть приховані з огляду на безпеку», – уточнив він.
Нагадаємо, в Україні запускають єЧергу ще на 15 вантажних пунктах пропуску.