В УЗА запропонували кроки задля розширення логістичних потужностей «Шляхів солідарності»
Задля покращення логістики «Шляхами солідарнсті» ЄС може дотувати європейських залізничних перевізників для транспортування українського зерна Європою до кінцевих споживачів.
Про це повідомляє пресслужба УЗА за результатами участі президента Української зернової асоціації Миколи Горбачьова в заході, присвяченому розширенню можливостей транспортування українського зерна альтернативними шляхами, в Брюсселі.
На переконання Миколи Горбачьова, такі заходи дозволять з одного боку здешевити логістику і забезпечити меншу вартість українського зерна для європейських споживачів, зокрема зробить її привабливішою для країн Західної Європи, яка традиційно закуповує великі обсяги українського зерна. Водночас, це дозволить експортерам запропонувати вищу ціну продажу для українських виробників за рахунок здешевлення логістики.
Також покращенню і здешевленню логістики допомогла б уніфікація та стандартизація залізничних перевезень між країнами ЄС, як і розширення пропускної спроможності залізничних переходів.
Ще одним кроком запропонованим президентом УЗА, який допоможе значно покращити логістику і шляхи експорту українського зерна, є визначення в румунських територіальних водах рейдової перевалки для українських барж із зерном із українських портів Дунаю, де зерно може перевантажуватись на великі судна типу Panamax. Це вдвічі збільшить відвантаження зерна з Дунайських портів.
Іншими словами, це дозволить значно наростити експорт зерна з України незалежно від функціонування «зернового коридору» в рамках Чорноморської Зернової Ініціативи, де росія постійно чинить перешкоди і блокує рух суден до українських портів. Україна має подібний досвід перевантаження на cудна Panamax в районі Очакова і є відповідні судна, які можуть проводити такі операції.
Раніше ми писали, які проблеми стають на заваді розширення «Шляхів солідарності».