В УЗ розповіли, на яких прикордонних переходах спостерігаються найбільші черги
На прикордонних переходах між Україною та Польщею станом на 8 травня утворилися черги з залізничних вагонів із агропродукцією. Найдовша черга – у прикордонному переході Ягодин – «Дорогуськ».
Про це повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов на своїй Фейсбук-сторінці.
1)Прикордонний перехід Ягодин – Дорогуськ
– на станції Дорогуськ (Польща) тривалий час знаходяться 155 вагонів (по колії 1520 мм), які не випускають контролюючі органи Польщі;
– на станціях України знаходяться 278 вагонів (по колії 1520 мм), з них: 92 вагони з транзитним вантажем.
ПКП Карго, який є найбільшим залізничним вантажним перевізником у Польщі та другий за величиною в Європейському Союзі, не приймає вказані вагони, а також з 26.03.2023 не приймає завантажені 41 напіввагон (по колії 1435 мм) з транзитним вантажем.
За 07.05.2023 здано по колії 1435 мм до Польщі 15 платформ з 60 контейнерами із зерном.
2) Прикордонний перехід Мостиська ІІ – Медика
На станціях України по колії 1520 мм знаходяться 5 вагонів, в очікуванні згоди ПКП Карго на їх перевезення транзитом до Голландії згідно листа ПП «Атлант-Агро»; по колії 1435 мм вантажі здаються безперешкодно.
За 07.05.2023 здано по колії 1435 мм до Польщі 31 зерновоз із зерном.
3) Прикордонний перехід Ізов – Грубешів
– на станції Грубешів( Польща) знаходяться 440 вагонів (по колії 1520 мм), сповільнений випуск вагонів контролюючими органами Польщі;
– на станціях України (через Грубешів) знаходяться 963 вагони (по колії 1520 мм), з яких: 83 вагони з транзитним вантажем.
За 07.05.2023 здано по колії 1520 мм до Польщі: 76 вагонів із зерном, 101 вагон зі жмихом, 12 вагонів з олією
Нагадаємо, УЗ заборонила перевезення зерна у піввагонах з «неналежним кріпленням укриття» та ввела заборону на перевезення кормових продуктів до Польщі через Ізов.