Елеватор

В структурі експортного перевезення автомобільним транспортом суттєво зросла частка сої

В структурі експортного перевезення автомобільним транспортом суттєво зросла частка сої

Експорт агропродукції автомобільним транспортом в період з 01 по 09 жовтня становив 157 тис. тонн, порівняно з 154 тис. тонн в вересні та 134 тис. тонн в серпні за аналогічний період.

Про це у Телеграм-каналі повідомляють аналітики Spike Brokers.

В структурі експортного перевезення автомобільним транспортом суттєво зросла частка сої до 19 тис. тонн, що перевищило показник відвантаження олії на рівні 17 тис. тонн та ріпаку в аналогічній кількості.
Відвантаження сої відбувалось переважно з перетином контрольно-пропускних пунктів «Порубне – Сірет» в напрямку Румунії та «Чоп – Захонь» в напрямку Угорщини.

Агроекспорт автомобільним транспортом поступово балансується між тентовими автомобілями та самоскидами. Необхідність перевезення товарів на довгі дистанції в Центральну, Західну та Південну Європу змушує експортерів використовувати більше тентових автомобілів. Ставка перевезення тентовими автомобілями може бути до 40 євро нижчою від ставки перевезення самоскидами в залежності від дальності маршруту.
Ринкові ставки транспортування автомобілями:
• Зх. Україна – Центр. та Пн. Італія @100-140€;
• Зх. Україна – Пн. Болгарія @80-110€;
• Зх. Україна – Сх. Німеччина @120-150€;
• Центр. Україна – Пд. Румунія @80-100€;
• Центр. Україна – порти Дунаю @30-40€.

Нагадаємо, ріпак найчастіше експортують автомобільним транспортом.