Елеватор

В Мінінфраструктури обіцяють зменшити термін очікування на перетин кордону

В Мінінфраструктури обіцяють зменшити термін очікування на перетин кордону

Час очікування в електронній черзі для вантажівок залежить від багатьох факторів.

Про це на своїй Фейсбук-сторінці повідомив заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України Сергій Деркач.

За його словами, єЧерга буде пропонувати водію максимально точний час заїзду, коли існує ритмічність роботи митних та прикордонних служб обох країн.

«Якщо кожного дня через конкретний пункт пропуску буде проїжджати приблизно однакова кількість вантажівок, то і єЧерга буде пропонувати водію максимально точний час заїзду.

Якщо ж сьогодні пункт пропуску перетнули 600 вантажівок, а завтра 400, то алгоритм буде збільшувати час очікування на третину. На великих пунктах пропуску це може бути плюс декілька днів. Особливо це відчувається під час сезонного зростання кількості перевезень – восени. Наразі в «онлайні» чекають понад 22 тисячі вантажівок», – уточнив Сергій Деркач.

Заступник міністра зауважив, що порушення звичної роботи пункту пропуску призводять до збільшення черг.

«До прикладу, наразі на найбільшому вантажному пункті пропуску «Ягодин – Дорогуськ» польська сторона розпочала ремонт вагового комплексу, тож наразі замість двох працює один комплекс. Через це зменшується кількість вантажівок, що перетинають кордон за добу», – додав він.

Окрім цього, впливають на роботу кордону і російські обстріли. До прикладу, після атаки на поромний пункт пропуску «Орлівка – Ісакча» його роботу було тимчасово призупинено. Тож наразі перевізники обирають інші найближчі пункти. З цих причин зростає черга на пункті «Рені – Джурджулешти» та «Старокозаче – Тудора».

Крім того, зростання кількості вантажівок у чергах провокує й аномальна кількість реєстрацій порожніх вантажівок і скасувань черги.

«Зараз ми фіксуємо аномальну кількість порожніх вантажівок, зареєстрованих в системі, та тих, хто скасовує свою чергу. Лише з початку жовтня чергу було скасовано понад 8 тисяч разів, близько 6,5 тисяч – скасували її самостійно.

Це також питання доброчесності перевізників, які здебільшого хочуть «хакнути» систему та заїхати на пункт пропуску начебто порожнім, і вже там замитнитись. У нас є випадки, коли перевізник ставить 400 вантажівок в чергу за кілька тижнів, але не реєструє жодної завантаженої. Тобто фактично перевізники «забивають» чергу, збільшують таким чином час очікування для тих, хто дійсно планує їхати. Ми всіх бачимо, фіксуємо зловживання системою і вже працюємо над відповідними заходами», – констатував Сергій Деркач.

Він додав, що Міністерство ініціювало низку зустрічей з відповідними службами та перевізниками для стабільної роботи кордону.

«Впродовж тижня плануємо зменшити термін очікування на перетин кордону», – підсумував заступник міністра.

Раніше перевізники отримали нову послугу в особистому кабінеті єЧерги.