«Укрзалізниця» не повина втручатися в конкуренцію за вантажі між морськими портами, - думка

АТ «Укрзалізниця» не повина втручатися в конкуренцію за вантажі між морськими портами.
Про це на своїй Фейсбук-сторінці повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов.
За його словами, порти повинні конкурувати між собою самостійно завдяки якості послуг та їх вартістю..
На переконання Валерія Ткачова, АТ «Укрзалізниця» повина транспортувати вантажі з урахуванням ефективності перевезення (враховувати пропускну здатність дільниць, тип тяги, максимально задіюючи дільниці з електричною тягою. Також УЗ має за потреби консолідувати вантажопотік, або навпаки, – його розпиляти, враховуючи рівномірне навантаження мережі (для балансування потужності електроживлення та наявного тяглового парку).
Він зауважив, що АТ « Укрзалізниця» на сьогодні не може фізично вести усі вантажі до морських портів через дільницю Помічна-Колосовка (через Вознесенський міст) внаслідок обʼєктивних інфраструктурних обмежень (енергетичних в тому числі).
«Встановлення єдиного тарифу перевезення вантажів до усіх морських портів приведе до того, що термінали, які знаходяться ближче географічно (порт Південий), будуть дотувати логістику терміналів, що знаходяться далі (Чорноморськ, Ізмаїл). Чи потрібно це економіці України? Питання дискусійне», – додав Валерій Ткачов.
Нагадаємо, «Укрзалізниця» змінила формування поїздів до Одеського морпорту.