Елеватор
Головне:
Елеватор

«Укрзалізниця» запустила автоматизовану систему розподілу порожніх вантажних вагонів

Поділитись:
«Укрзалізниця» запустила автоматизовану систему розподілу порожніх вантажних вагонів

«Укрзалізниця» запустила в експлуатацію першу чергу програмного забезпечення автоматизованої системи розподілу порожніх вантажних вагонів.

Про це повідомила прес-служба компанії.

На початковому етапі автоматизовано розподілятимуться між замовниками рухомого складу цементовози та криті вагони, якими управляє Центр транспортної логістики.

Програмне забезпечення АС «Управління пересилкою порожніх вагонів» дозволяє автоматизовано оформляти перевізний документ на пересилку порожніх вагонів (цементовозів та критих) для подальшого навантаження за результатами розрахунку оптимального маршруту в цій автоматизованій системі з урахуванням критеріїв розподілу порожніх вагонів та особливих умов і обмежень курсування.

До критеріїв належать мінімальна відстань порожнього пробігу від місця вивантаження до наступного навантаження, мінімальний час очікування навантаження та інші.

У 2017 році функціонал системи буде розширено, що дозволить здійснювати автоматизоване управління розподілом порожніх вагонів усіх видів.

У компанії наголошують, що автоматизована система дозволить зробити розподіл порожніх вагонів між клієнтами справедливим та збільшить ефективність використання парку вантажних вагонів.

Диспетчер в автоматизованій системі бачить одночасно і кількість замовлень від клієнтів, і кількість наявних порожніх вагонів на станціях, де вони знаходяться. Результат роботи диспетчера – миттєве оформлення в цій системі перевізного документу на пересилку вагону на адресу клієнта-замовника.

Клієнт же отримуватиме інформацію про відправлені вагони на його адресу та їх кількість, а також дані про сформований перевізний документ.

Автоматизована система розподілу вантажних вагонів синхронізована з двома іншими: АС «Месплан» та АС «Клієнт», які є частиною єдиної автоматизованої системи керування вантажними перевезеннями.

AgroTimes

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!