УДП кооперуватиметься з найбільшими логістичними операторами Дунаю
Цього тижня делегація ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (УДП) відвідала низку європейських країн. Основна мета візиту – розвиток співробітництва та кооперації з іноземними партнерами, посилення роботи представництв та спільних підприємств в рамках реформи корпоративної структури пароплавства, а також захист іноземних активів пароплавства.
Про це на своїй Фейсбук-сторінці повідомив керівник УДП Дмитро Москаленко.
Перші зустрічі відбулися в Румунії. З цією країною пов’язані два з основних логістичних напрямки морських перевезень. Це канал Суліна та канал Чернавода – порт Констанца.
Потенціал Суліни є обмеженим з причини низької пропускної спроможності. Відкриття гирла Бистре покращило ситуацію – але залишаються питання недостатніх глибин та безпеки судноплавства.
Розвиток логістики через канал Чернавода також має певні складнощі. Це і втрата фактичної вантажомісткості у періоди мілководдя, і затримки флоту, пов’язані з необхідністю використання терміналів порту Констанца.
Тому наша мета – розбудова комплексних логістичних рішень, які дозволяють компенсувати недоліки всіх згаданих логістичних напрямків.
Таким комплексним рішенням може стати перевалка на рейдових стоянках портів Констанца, Суліна, Усть-Дунайськ та інших. Або за схемою баржа-судно, або за схемою баржа – судно-накопичувач.
«Можливість здійснювати перевалку на рейдових стоянках є у великих румунських логістичних операторів. Кооперація з іноземними партнерами – це скорочення часу обороту флоту УДП, збільшення обсягу перевезень та підвищення нашої конкурентоздатності.
УДП зможе на довгострокову перспективу зайняти власну нішу в ланцюжку морських перевезень», – зауважив Дмитро Москаленко.
Нагадаємо, ПрАТ «УДП» планує будівництво 31 барж та 16 буксирів. Також ми писали, що УДП нарощує обсяги контейнерних перевезень.