Елеватор

У «Кернела» за три місяці 2017 року краще продавалася бутильована соняшникова олія, ніж наливна

У «Кернела» за три місяці 2017 року краще продавалася бутильована соняшникова олія, ніж наливна

Аграрна група «Кернел» у ІІІ кварталі 206/17 маркетингового року скоротила продажі зерна на 1,7% порівняно з аналогічним періодом минулого МР ‒ до 1,39 млн тонн.

Як наголошується в звіті компанії, продажі наливної олії в січні-березні скоротилися на 8,2% ‒ до 293,75 тис. тонн, продажі бутильованої соняшникової олії збільшилися на 21,3% ‒ до 34,62 млн л.

За цей період холдинг переробив 860,63 тис. тонн насіння соняшнику, що на 22,2% більше за показник за ІІІ квартал 2015/16 МР.

Компанія пояснює, що збільшення обсягів переробки пов’язано з рекордним урожаєм соняшнику в Україні в 2016 році.

Згідно зі звітом, перевалка зерна на експортних терміналах групи збільшилася на 9,7% ‒ до 1,614 млн тонн.

За 9 місяців 2016/17 МР «Кернел» збільшив продажі зерна на 11,9% ‒ до 4,103 млн тонн, наливної олії ‒ на 3,5% ‒ до 802,14 тис. тонн, бутильованої соняшникової олії ‒ на 19,3% ‒ до 92,18 млн л.

Зазначається, що загалом посівні площі «Кернела» під урожай 2017 року становитимуть 381,9 тис. га проти 385,6 тис. га роком раніше.

Пшениця в загальній структурі площ займає 22% (проти 21% у 2016 році), кукурудза ‒ 37% (проти 36%), соняшник ‒ 22% (проти 21%), соя ‒ 12% (проти 15%), ріпак ‒ 1,9% (проти 0,7%).

Інтерфакс-Україна

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!