Елеватор

У 2018 році «Молочний альянс» наростив продажі на 8%

У 2018 році «Молочний альянс» наростив продажі на 8%

Група компаній «Молочний альянс» за підсумками 2018 року збільшила продажі на 8% порівняно з 2017 роком – до 5,7 млрд грн.

Про це повідомив голова наглядової ради групи «Молочного альянсу» Сергій Вовченко.

«У 2018 році ми вийшли на 5,7 млрд грн продажів і приросли на 8%, – зазначив він. – Ми недобрали 250 млн грн до динамічної цифри в 6 млрд грн. Три кварталу йшли в запланованому темпі, але четвертий, який повинен бути успішним, став гіршим кварталом. У четвертому кварталі призупинився експорт, погіршилися внутрішні продажі проти третього кварталу».

За словами Сергія Вовченка, падіння продажів в країні пов’язане з погіршенням купівельної спроможності споживачів, експортних продажів – із цінами на масло та закупівлею сирного продукту Казахстаном.

«У листопаді Казахстан закупив сирного продукту менше запланованого, а в грудні – половину від того, що планував», – уточнив він.

Також серед причин скорочення експорту Сергій Вовченко назвав падіння ціни на масло. «У 2017 році ми продавали масло по $4 тис./тонна, іноді навіть $4,5 тис., – розповів він. – Наприкінці 2018 року ціна на масло впала до $3,6 тис., і в четвертому кварталі ми зупинили продажі, закрили тільки раніше укладені контракти».

На експорт у 2018 році припало 25% від загального обсягу виробництва «Молочного альянсу».

«Порівняно з 2017 роком цей показник зменшився через поставки масла і сирного продукту. У 2017 році частка експорту становила близько 30%», – зазначив Сергій Вовченко.

Інтерфакс-Україна

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!