Ставки річкового та морського фрахту поступово збільшуються
Ставки річкового та морського фрахту поступово збільшуються з підвищенням попиту зі сторони Чорноморського регіону.
Про це у Телеграм-каналі повідомляють аналітики SPIKE BROKERS.
Відсутність ефективних комплексних рішень щодо завантаження українського зерна на рейді порту Констанца суттєво обмежує вантажопотік через порт та здорожчує вартість завантаження суден класу «панамакс» українським зерном. Прямий фрахт на Іспанію судном завантаженістю 9-10 тисяч тонн може бути вигідніший, ніж доставка зерна баржами до Констанци, перевантаження в судно класу «панамакс» та відправкою на Іспанію.
Ринкові ставки транспортування водним шляхом:
• 1-3 тисячі метричних тонн Ізмаїл, Україна – Констанца, Румунія @40-45€
• 9-10 тисяч метричних тонн Ізмаїл, Україна – Тарагона, Валенсія, Іспанія @72-75€
• 25-35 тисяч метричних тонн Констанца, Румунія – Тарагона, Іспанія @19-22€
• 55-65 тисяч метричних тонн Констанца, Румунія – Тарагона, Іспанія @15-18€.
Раніше ставки фрахту з Дунайських портів зросли після повторної атаки росіян.