Ставки фрахту з дунайських портів зросли на 1 дол./т
 
										Наприкінці жовтня ставки фрахту на перевезення зернових з України є стабільними на всіх маршрутах і для всіх типів суден.
Про це повідомляє ASAP Agri.
За словами Павла Лисенка, аналітика ASAP Agri та фрахтового брокера Atria Brokers, цього тижня судновласникам костерного флоту стало складніше досягати вищих фрахтових рівнів, оскільки пропозиція тоннажу в регіоні на кінець жовтня – початок листопада дещо зросла, і зростання ставок, яке спостерігалося минулого тижня, цього тижня вже припинилося.
Що стосується більших сегментів, ставки на Handysize також залишаються стабільними. Ринок, схоже, досяг рівноваги – пропозиція тоннажу залишається обмеженою, а вантажопотік із портів Чорного моря помірним. Ставки на Panamax також утримуються на стабільному рівні.
Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю утримується на рівні 46–47 USD/т.
У сегменті хендісайзів фрахт для відправки 30 000 т кукурудзи до Східного узбережжя Італії залишається на рівні 24–25 USD/т.
У сегменті коастерів фрахт для перевезення 6 000 т кукурудзи з українських дунайських портів до Східного також стабільний 36–38 USD/т (+1 USD/т тиждень до тижня).
Нагадаємо, фрахтові ставки на коастери продовжують зростати.
 
										 
										 
										