Ставки фрахту водного транспорту продовжують знижуватись
Обмежена торгова активність, спричинена святковим періодом, сприяла зниженню тарифів на відправки водним транспортом, а саме фрахтових ставок на костери та судна класу хендісайз. Сегмент панамаксів виглядає стабільним.
Про це повідомляють аналітики Spike Brokers.
Витрати на перевезення хендісайзами з глибоководних портів Одеси до східного Середземномор’я та Тунісу впали на 1-2$, до Іспанії та східного узбережжя Італії – на 2$. Тарифи на перевезення з портів Дунаю до Мармари та східної Греції також знизилися на 1$. Вартість транспортування до Ізраїлю зменшилася на 3$.
У свою чергу, фрахт на баржі до Констанци залишився стабільним, а до Русе чи Сілістри впав на 0.5€.
Стабільні тарифи залишаються на перевезення панамаксами з глибоководних портів до південного Китаю та В’єтнаму.
Ринкові ставки транспортування з річкових портів:
• Ізмаїл – Константа (1-3 тис. тонн) @10€;
• Ізмаїл – Русе/Сілістра (1-3 тис. тонн) @14.5-15.5€;
• Ізмаїл – Ізраїль (5-7 тис. тонн) @28-29$;
• Рені – Мармара, Туреччина (5-7 тис. тонн) @17-18$.
Ринкові ставки транспортування з морських портів:
• Чорноморськ – Туніс (30-35 тис. тонн) @33-34$;
• Чорноморськ – східне Середземноморʼя (30-35 тис. тонн) @23-24$;
• Чорноморськ – Китай (60-65 тис. тонн) @54-56$.
Нагадаємо, відновилися відвантаження в напрямку порту Чорноморськ.