Ставки фрахту річкою знижуються внаслідок відновлення експортних відвантажень морем
Загальний експорт агропродукції морем та річкою у жовтні становив близько 3 млн. тонн.
Про це у Телеграм-каналі повідомляють аналітики Spike Brokers.
Використання альтернативного морського коридору лімітоване щоденним обмеженням по кількості суден на вхід та вихід. Ці обмеження встановлені ВМС ЗСУ з метою забезпечення безпеки конвою.
Відновлення експортних відвантажень морем зменшує товаропотік в напрямку Дунаю. Як результат, ставки фрахту річкою знижуються.
В результаті стабільних відвантажень морським коридором, варто відзначити стабілізацію та поступове зниження ставок фрахту даним напрямком.
Ринкові ставки транспортування водним транспортом:
• Ізмаїл, Україна – Констанца, Румунія @30-35€ (1-3 тис. тонн);
• Ізмаїл, Україна – Східна Італія @60-65$ (4-6 тис. тонн);
• Ізмаїл, Україна – Греція @48-51$ (3-4 тис. тонн);
• Чорноморськ, Україна – Іспанія @52-58$ (25-35 тис. тонн);
• Чорноморськ, Україна – Іспанія @42-48$ (55-65 тис. тонн).
Нагадаємо, «тимчасовий коридор» продемонстрував можливість приймати/випускати 8 суден на день.