Ставки фрахту на панамакси знизились на 1 дол./т

У першій декаді жовтня фрахтувальники продовжують стикатись з гострим дефіцитом костерного тоннажу, особливо в сегменті дедвейтом 7 000–11 000/12 000 тонн.
Про це повідомляє ASAP Agri.
За словами Павла Лисенка, аналітика ASAP Agri та фрахтового брокера Atria Brokers, обмежений вибір суден дозволяє судновласникам упевнено диктувати свої умови, тож рівні фрахту наразі є нестабільними. Водночас «бичачі» настрої серед власників хендісайз-флоту охололи, а позиції фрахтувальників під час переговорів посилюються, оскільки дедалі більше суден відкривається на жовтневі дати, тоді як потік вантажів у цьому сегменті залишається помірно стабільним. Сегмент панамаксів також демонструє «ведмежі» настрої – ставки знизилися на 1 USD/т за тиждень.
Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю знизився на 1 USD/т — до 46–47 USD/т.
У сегменті хендісайзів фрахт для відправки 30 000 т кукурудзи до Східного узбережжя Італії становлять 24–25 USD/т (–1 USD/т).
У сегменті коастерів фрахт для перевезення 6 000 т кукурудзи з українських дунайських портів до портів Східного узбережжя Італії залишається стабільним — 35–37 USD/т відповідно.