Елеватор

Ставки фрахту суден демонструють стабільність

Ставки фрахту суден демонструють стабільність

З початком другого місяця зернового сезону обсяг твердих вантажних заявок залишається недостатнім для забезпечення сталого відновлення ринку в Чорноморському та Середземноморському регіонах.

Про це повідомляє ASAP Agri.

За словами Павла Лисенка, аналітика ASAP Agri та фрахтового брокера Atria Brokers, судновласники дедалі частіше озвучують підвищені фрахтові ідеї, сподіваючись на позитивну динаміку ринку в серпні, що ускладнює фрахтувальникам фіксацію тоннажу за бажаними ставками.

Тимчасове закриття каналу Бистре допомогло власникам Coaster-суден у деяких випадках досягти вищих ставок при перевезеннях з Дунаю. Втім, після поновлення його роботи 6 серпня тиск на фрахтові ставки з боку судновласників почав послаблюватися.

Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю все ще котирується на рівні 43–45 USD/т.

У сегменті хендісайзів фрахт для відправки 30 000 тонн кукурудзи до Мармари становить 14 USD/т (стабільно за тиждень).

У сегменті коастерів ставки для перевезення 6 000 тонн кукурудзи з українських дунайських портів до Мармари та Східного узбережжя Греції залишаються на рівні 20 USD/т та 25 USD/т відповідно.

Фрахт баржами для партій кукурудзи обсягом 1 000 – 3 000 тонн кукурудзи з Ізмаїла або Рені до Констанци оцінюється у 12–13 EUR/т (на 1 EUR/т вище за тиждень) 

Нагадаємо, фрахтові ставки суден можуть зрости у 2 половині 2025 року.