Елеватор

Ставки для суден Handysize продовжують зростати

Ставки для суден Handysize продовжують зростати

Фрахтовий ринок Чорноморського регіону входить у вересень із тенденцією до зростання. Фрахтувальники стикаються з труднощами у забезпеченні вантажів Handysize тоннажем за бажаними ставками, особливо для тих, що зі спотовими лейканами.

Про це повідомляє ASAP Agri.

За словами Павла Лисенка, аналітика ASAP Agri та фрахтового брокера Atria Brokers, власники коастерів також підвищують ставки і загалом досягають вищого фрахту; стабільними залишаються лише ставки до країн Східного Середземномор’я, оскільки на ринку все ще є широкий вибір тоннажу, який не може виконувати відправки до портів ЄС і віддає перевагу східним напрямкам.

Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю утримується на рівні 45–46 USD/т (без змін за тиждень).

У сегменті хендісайзів фрахт для відправки 30 000 тонн кукурудзи з українських глибоководних портів до Східного узбережжя Італії оцінюються на рівні 21–22 USD/т (+2 USD/т за тиждень).

У сегменті коастерів ставки для перевезення 6 000 тонн кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя Італії становлять 32–33 USD/т відповідно (+1 USD/т за тиждень).

Фрахт баржами для партій кукурудзи обсягом близько 2 000 тонн з Рені або Ізмаїла до Констанци оцінюється на рівні 13–14 EUR/т (+1 EUR/). 

Нагадаємо, фрахтові ставки суден можуть зрости у 2 половині 2025 року.