Перспективи залізничних зерноперевезень на конференції «Елеватор Плюс. Ефективне зерносховище»

Днями «Укрзалізниця» ввела заборону на в’їзд на залізничні магістралі приватних порожніх вагонів приналежності інших держав на адресу будь-яких отримувачів. Цю заборону у перевізника пояснили перенасиченням вантажного парку вантажних вагонів, підкресливши, що це має дієвим засобом боротьби з їх профіцитом.
При цьому ввозити пусті вагони-зерновози державний монополіст заборонив ще минулої осені й знову ж таки – через наявність надмірної кількості як вагонів власного інвентарного парку, так і хоперів, що належать приватним кампаніям. За образним висловлюванням комерційного директора «Укрзалізниці» Євгена Кравцова, якщо не обмежити кількість рухомого складу, то невдовзі можна буде стикнутися з ситуацією, коли перший вагон наздожене останній.
Тим не менш, незважаючи на профіцит, вартість користування вагонами як державного перевізника, так і приватних компаній постійно зростає. При цьому отримати порожні вагони навіть під маршрутні відправки у часи пікових навантажень на залізницю елеваторам буває дуже непросто.
Як галузь залізничних перевезень впливає на елеваторний ринок і яких ще новацій чекати від залізничників поточного року – – про це говоритимемо 2 липня на конференції «Елеватор Плюс. Ефективне зерносховище», яку традиційно проводять AGP Group та журнал The Ukrainian Farmer і участь у якій цього року вперше можна взяти як офф-, так і он-лайн.
Цей новий формат проведення конференції, з одного боку, дозволить забезпечити максимальну безпечність всіх учасників і спікерів в умовах епідемічної загрози, а з іншого – максимально зберегти можливості для обговорення актуальної проблематики елеваторного ринку і спілкування у колі спеціалістів. Чекаємо на вашу участь у конференції!