На ринку перевезень вантажівки класів Євро-5 та Євро-6 займають понад 75%
Вантажівки, які здійснюють міжнародні перевезення, мають відповідати стандартам ЄС Євро-5 або Євро-6.
Про це АgroТimes розповіла директор департаменту логістики ТОВ «Iнтерконтиненталь Лоджистікс» Ольга Кривчик.
Фахівець нагадала, що з 2016 року на територію Євросоюзу заборонено в’їзд автівок класу Євро-4 і нижче.
«З початком повномасштабного вторгнення наші європейські партнери послабили ці умови й задля підтримки українських перевізників дозволили в’їзд на територію своїх країн авто класу Євро-3 і Євро-4. Проте в результаті це вдарило по економіці європейських держав, і тепер там хочуть повернути ці стандарти», – уточнила Ольга Кривчик.
За її словами, територією України здійснюються перевезення вантажними транспортними засобами класів від Євро-3 до Євро-6.
«На ринку автомобільних перевезень України вантажівки класів Євро-5 та Євро-6 займають понад 75%. У переважній більшості це пов’язано зі зношуванням деталей й амортизації транспортних засобів. Тому перевізникам економічно вигідніше придбати новий транспортний засіб вищого класу екологічності, ніж користуватись «старим», вкладаючи чималі гроші в обслуговування старого», – уточнила Ольга Кривчик.
Нагадаємо, ставки автомобільного фрахту за два тижні виросли на 16-18%.