«Молочний альянс» в 2015 залишився лідером за обсягами продажів молока
Група компаній «Молочний альянс» в 2015 році зберегла позиції лідера за обсягами продажів молока в Україні.
Про це повідомляє прес-служба компанії.
«Частка “Молочного альянсу” в минулому році склала близько 22%, що і вивело його на перше місце серед українських молочних компаній», — зазначено у тексті повідомлення.
Також у компанії зазначають, що лідируючу позицію серед брендів, під якими випускається молоко, за підсумками 2015 року обіймає ТМ «Яготинське», і воно продовжує нарощувати обсяги продажів на внутрішньому ринку.
«Запустивши виробництво новинки в серпні 2014 року — «Какао на молоці» — група компаній «Молочний альянс» впевнено зайшла на ринок виробників кольорового молока і, що найголовніше, за короткий період зайняла друге місце.
А у 2015 році «Молочний альянс» здійснив прорив і в категорії «кефір», піднявшись відразу ж на дві позиції вгору і посівши третє місце за двома головними показниками — обсягами продажів і в грошовому еквіваленті», — уточнюють у компанії.
Додати коментар