МХП у 2018 році відправив на експорт майже половину виробленої курятини
Агрохолдинг «Миронівський хлібопродукт» (МХП) у IV кварталі 2018 року збільшив обсяги виробництва курятини на 13% порівняно з аналогічним періодом 2017 року – до 159,4 тис. тонн.
Про це повідомили у компанії.
За результатами 2018 року приріст склав 9% порівняно з попереднім роком – до 618 тис. тонн – завдяки збільшенню виробництва курки більшої ваги, зменшення відсотка вибірки птиці, а також запуску нових майданчиків вирощування птиці другої черги Вінницького птахокомплексу.
Річні продажі курятини зросли на 11% і склали 593,5 тис. тонн згідно стратегії з маркетингу та експортних продажів. Продажі курячого м’яса на внутрішньому ринку (свіжого і замороженого) у 2018 році скоротилися на 2%.
Експортні продажі в IV кварталі 2018 року зросли на 62% – до 73 тис. тонн, а за 12 місяців 2018 року – на 30% – до 286,8 тис. тонн порівняно з аналогічними періодами минулого року.
Такий стрибок викликаний, зокрема, значним зростанням експорту в ІІ півріччі минулого року – переважно до Саудівської Аравії, Словаччини, Іраку та Нідерландів, пояснили в МХП.
Частка експорту курятини від загального обсягу продажів у 2018 році сягнула близько 48% проти 41% у 2017 році.
Додати коментар