Малі птахопідприємства мають внутрішній ринок збуту, поки холдинги орієнтуються на експорт, – думка
Великі українські птахогосподарства нині переважно орієнтовані на експортні ринки, тому позитивним чинником для малих підприємств є те, що вони мають внутрішній ринок збуту.
Так вважає Юрій Ядута, власник фермерського господарства ФОП «Ядута» (Житомирська область), яке займається вирощуванням бройлерів, пише журнал «Наше птахівництво».
«Дрібним виробникам, звичайно, важко конкурувати з холдингами. Хоч у нас і більша собівартість виробленої продукції, та ми намагаємося утримувати невеликий ціновий діапазон, хоча це й не завжди для нас вигідно», – зазначив він.
Його господарство реалізовує птицю живою вагою не менше ніж 2,7 кг на забійні цехи, а також населенню. «Також реалізуємо курчат табака віком 20-30 діб вагою 1-1,5 кг», – додав Юрій Ядута.
Незважаючи на те, що сьогодні ціна на курятину збільшилась, вона й надалі буде найдоступнішим видом м’яса в Україні, переконаний фермер.
За його словами, підприємство там, де це можливо, намагається оптимізувати витрати. Наприклад, перейшло на світлодіодне освітлення для заощадження електроенергії.
«У вирощуванні бройлерів застосовуємо переривчасте, а не цілодобове освітлення, – розповів він, – вимикаємо світло на 6-8 годин, що дозволяє економити нам як електроенергію, так і корм».
Також на підприємстві немає газового опалення, встановлені твердопаливні котли, приміщення опалюють дровами,
Додати коментар