Ковбас «Миронівського хлібопродукту» в І кварталі купували на 17% більше

Агрохолдинг «Миронівський хлібопродукт» у І кварталі 2017 року збільшив обсяги продажів ковбас і готової м’ясної продукції на 17% – до 8,1 тис. тонн проти 6,97 тонн за аналогічний період 2016 року.
Про це повідомила прес-служба компанії.
Такий результат пояснюють новою стратегією просування продукту і рекламною кампанією не тільки продукції, але й бренду.
Середня ціна ковбас і готової м’ясної продукції в І кварталі 2017 року зросла на 9% – до 44,38 грн./кг (без ПДВ) проти 40,83 грн. у І кварталі 2016 року. Переважно це сталося через підвищення цін на м’ясо птиці.
Додати коментар