Фрахт з України: ставки залишаються переважно стабільними

Фрахт на перевезення зернових з України у другій половині серпня залишається переважно стабільним у всіх DWT-сегментах.
Про це повідомляє ASAP Agri.
Сегмент хендісайзів підтримується завдяки появі нових заявок на відвантаження зернових; судновласники намагаються й надалі піднімати ставки, однак фрахтувальники поки що вкрай неохоче погоджуються на підвищені ідеї власників, утримуючи ставки переважно без змін.
Сегмент коастерів також виглядає стабільним; проте в окремих випадках фрахтувальники готові платити дещо більше за відправки сої та ріпаку, аби пришвидшити завантаження судна й уникнути нових податків на експорт цих культур, що незабаром мають набути чинності в Україні.
Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю все ще оцінюється на рівні 43–45 USD/т.
У сегменті хендісайзів фрахт для відправки 30 000 тонн кукурудзи з українських глибоководних портів до Східного узбережжя Італії утримується на рівні 18–19 USD/т.
У сегменті коастерів ставки для перевезення 6 000 тонн кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя Італії залишаються на рівні 31–32 USD/т.
Фрахт баржами для партій кукурудзи обсягом 1 000–3 000 тонн з Ізмаїла або Рені до Констанци оцінюється на рівні 12–13 EUR/т (без змін).

Нагадаємо, фрахтові ставки суден можуть зрости у 2 половині 2025 року.