Елеватор

Фрахт коастеров з дунайських портів знизився на 2 USD/т 

Фрахт коастеров з дунайських портів знизився на 2 USD/т 

Попри зерновий сезон судновласникам складно наполягати на підвищенні ставок.

Про це повідомляє ASAP Agri.

За словами Павла Лисенка, аналітика ASAP Agri та фрахтового брокера Atria Brokers, попри те, що перший місяць зернового сезону добігає кінця, кількість твердих замовлень на перевезення зерна з України залишається обмеженою, що й надалі чинить тиск на фрахтові ставки. Власникам Панамаксів і Хендисайзів наразі вдається утримувати ставки на стабільному рівні. Тим часом власники Костерів дедалі частіше змушені йти на поступки фрахтувальникам аби зафіксувати тоннаж, що повертає ставки до рівнів кінця червня — початку липня.

Таким чином, фрахтовий відділ Atria Brokers, оцінює фрахт панамаксу кукурудзи з глибоководних портів України до Південного Китаю на рівні 37-38 USD/т (без змін за тиждень).

У сегменті хендісайзів фрахт для 30 000 тонн кукурудзи з глибоководних портів України до східного узбережжя Італії залишається на рівні 17–18 USD/т.

У сегменті коастерів ставки для партії кукурудзи обсягом 6 000 тонн з дунайських портів України до східного узбережжя Італії знизився на 2 USD/т – до 29-30 USD/т.

Фрахт баржами для обсягів 1 000–3 000 тонн кукурудзи з Ізмаїла або Рені до Констанци оцінюється на рівні 11-12 EUR/т (без змін за тиждень).

Нагадаємо, фрахтові ставки суден можуть зрости у 2 половині 2025 року.