Експорт зерна в обхід Червоного моря призведе до збільшення ставок фрахту на 20-25 дол./т
На відміну від контейнерних ліній, танкерів, які вже заявили про рішення спрямовувати свої судна в обхід Африки, судна-балкери поки що йдуть через Суецький канал.
Про це на своїй Фейсбук-сторінці розповів директор BPG Shipping Геннадій Іванов.
За його словами, проте вже деякі судновласники балкерів серйозно замислюються щоб уникнути чартерів «через» Червоне море.
«Поки що новини про військові суди коаліції допомагають стримувати цим судновласниками прийняття радикальних рішень. Але найменша перевага негативних новин викличе сніжний ком, за прикладом танкерів і контейнеровозів», – зазначив Геннадій Іванов.
Фахівець уточнив, що для українського зернового експорту на схід різниця в рейсі з Чорного моря до Північного Китаю в обхід Африки становить 21-22 дні, що з огляду на сьогоднішню ринкову ситуацію (вартість оренди судна та палива) для партії зерна обсягом 65 тис. тонн становитиме збільшення фрахту на 20-25 дол.
Нагадаємо, принаймні сотні тонн яблук, а якщо взяти всі вантажі з України, то можливо, десятки тисяч тонн вже сортованих та запакованих товарів затримались на складах через ракетні атаки з Ємену на контейнеровози міжнародних морських перевізників у Червоному морі.