Елеватор

Дунайські порти показали найкращі результати за всі роки незалежності України

Дунайські порти показали найкращі результати за всі роки незалежності України

2022 рік повинен був стати роком розбудови портової інфраструктури. Але повномасштабна війна внесла корективи.

Про це повідомляє пресслужба Адміністрації морських портів України.

В умовах блокування роботи більшості українських портів одним з основних завдань АМПУ було розвинення транспортної логістики Дунайського регіону.

«В найкоротші терміни, за дорученням профільного Міністерства, фахівцями ДП “АМПУ” було проведено низку комплексніх заходів технічного та технологічного характеру. Ми зробили акцент на розвиток державно – приватного партнерства та на максимальну дерегуляцію бізнесу. Саме завдяки цим комплексним діям, нам вдалось забезпечити безперебійне функціонування портів Дунайського регіону» – підкреслив в.о. голови «АМПУ» Олексій Востріков.

Як результат, Дунайські порти показали найкращі результати роботи за всі роки незалежності України. Порт Рені у 5 разів перевищив показники за обсягами вантажопереробки. За підсумками року він склав 6,82 млн тонн – проти 1,37 у 2021 році. Порт Ізмаїл вдвічі, у 2022 році – 8,89 млн тонн, проти 4 млн тонн у 2021 році. Усть – Дунайськ – 785 тис. тонн, проти 64 тис. тонн.

Вперше за багато років завдяки експлуатаційним роботам з днопоглиблення біля глибоководних причалів портів Ізмаїл та Рені вдалося досягти паспортних показників. Це є суттєвим стимулом для розвитку судноплавства на річці Дунай у південному регіоні нашої країни. Днопоглиблювальні роботи виконувались власними силами при безпосередній участі філії «Днопоглиблювальний флот» ДП «АМПУ».

«Попри те, що дунайські порти залучили майже усі наявні потужності для перевалки вантажів, потенціал для подальшого розвитку у 2023 році – є. Це – модернізація портової інфраструктури, будівництво нових терміналів, продовження робіт з днопоглиблення та залучення інвестицій» – прокоментував керівник ДП «АМПУ» Олексій Востріков.

Нагадаємо, обсяг вантажоперевезень до Дунайських портів збільшиться до 10 млн тонн на рік.