ДПЗКУ використовує річкові перевезення для формування експортних партій зерна
Державна продовольчо-зернова корпорація України (ДПЗКУ) використовує транспортування зерна внутрішніми територіальними водами Дніпра. Так, компанія закупила фуражний ячмінь на річкових терміналах Херсонської та Запорізької області для експорту до Північної Африки.
Про це повідомили у ДПЗКУ.
Основна партія продукції була завантажена на морське судно на філії ДПЗКУ «Миколаївський портовий елеватор». Потім судно здійснило перехід на зовнішній рейд Миколаївського морського порту (Банка Трутаєва) для дозавантаження ячменю, перевезеного з річкових терміналів.
Нагадаємо, ДПЗКУ має у своєму складі два річкових термінали – Голопристанський та Великолепетиський елеватори – з можливістю перевантаження збіжжя на водний транспорт.
Перевезення зернових вантажів річкою з подальшим рейдовим перевантаженням на морські судна є альтернативою доставки вантажу в порт залізницею або автотранспортом та сприяє зниженню напруги в сфері зернової логістики.
Додати коментар