Елеватор
Головне:
Елеватор

ДПЗКУ придбає 3 тис. зерновозів, щоб зменшити залежність від Укрзалізниці

ДПЗКУ придбає 3 тис. зерновозів, щоб зменшити залежність від Укрзалізниці

ПАТ «Державна продовольчо-зернова корпорація України» (ДПЗКУ) та  її стратегічний партнер компанія ССЕС опрацьовують можливість реалізації спільних масштабних проектів з модернізації  наявних елеваторних потужностей корпорації та будівництва нового глибоководного портового терміналу.

За попередніми оцінками, загальна сума запланованих інвестицій становитиме майже $500 млн. Про це повідомив в.о. голови правління ПАТ «ДПЗКУ» Олександр Григорович.

«Зокрема, близько $25 млн будуть спрямовані на модернізацію Одеського зернового терміналу, що сприятиме збільшенню його пропускної спроможності та зменшить витрати на завантаження суден”, – розповів він. – Так, ми зможемо приймати судна класу PANAMAX, відмовитися від рейдового довантаження та відповідно знизити вартість фрахту».

При цьому оперативна потужність терміналу збільшиться до 120 тис. тонн, що дозволить накопичувати приблизно дві суднові партії.

За його словами, близько $130 млн буде інвестовано у реконструкцію лінійних елеваторів та млинів корпорації, що дозволить зменшити виробничі витрати більше ніж на 35%.

Проектом також передбачається будівництво нових елеваторів у Київській та Вінницькій областях загальною місткістю 150 тис. тонн. Відповідно, обсяги закупівель та зберігання для подальшого експорту будуть суттєво збільшені.

Крім того, інвестиційним планом ДПЗКУ передбачено створення додаткових потужностей для перевалки зерна за рахунок будівництва нового глибоководного портового елеватору та реконструкції існуючих причалів. На здійснення цього проекту планується направити майже $135 млн.

«За результатами проекту будівництва ДПЗКУ зможе оперувати сучасним морським терміналом із можливістю відвантаження суден дедвейтом до 100 тис. тонн та оперативною потужністю у 300 тис. тонн. Це відповідно збільшить наші загальні потужності з відвантаження зерна на водний транспорт до 5 млн тонн на рік», – розповів Олександр Григорович.

Понад $160 млн корпорація планує направити на проект зі створення власного логістичного підрозділу, в рамках якого передбачається виготовлення та придбання вагонів-зерновозів.

«З метою організації безперебійного транспортування наших зернових ми плануємо придбати майже 3 тис. вагонів. Така кількість зерновозів повністю забезпечить потреби держкорпорації у відвантаженні зернових, зменшить наші операційні витрати та мінімізує ризики дефіциту вагонного парку Укрзалізниці, який ми спостерігаємо зараз», – додав в.о. голови правління ДПЗКУ.

За словами Олександра Григоровича, здійснити проекти з модернізації та будівництва планується до 2020 року. Для організації ефективної роботи та забезпечення якісного результату в рамках їх реалізації до робочого процесу залучено представників китайської сторони та мобілізовано всі ресурси корпорації.

AgroTimes

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!

Журнали