Білгород-Дністровський порт перетворять на рейдовий хаб з обсягом перевалки понад 1 млн тонн
Сформована концепція створення на базі Білгород-Дністровського морського порту хабу для рейдової перевалки вантажів.
Для цього фахівці Адміністрації морських портів України (АМПУ) проаналізували особливості та перспективи завантаження порту, провели переговори з великою компанією ‒ виробником і експортером сільськогосподарських культур ‒ щодо перевалки додаткових вантажопотоків через Білгород-Дністровський порт.
Проект також передбачає залучення акваторій Чорноморського та Одеського портів, повідомляє прес-служба АМПУ.
В ході реалізації проекту в порту буде створено додаткову рейдову якірну стоянку, а обсяг перевалки вантажів може перевищити 1 млн тонн на рік.
Компанія, зацікавлена в розвитку порту, має в своєму розпорядженні власні спеціалізовані баржі, адаптовані до географічних особливостей Білгород-Дністровського порту. Наразі вона веде активні перемовини щодо організації логістичного ланцюга.
Зокрема, на першому етапі реалізації проекту вантажі компанії доставлятимуться в Білгород-Дністровський порт залізницею, перевалюватимуться потужностями одного з портових операторів, а далі баржами доставлятимуться на рейдові стоянки Одеського і Чорноморського морських портів.
На другому етапі в ланцюг буде включено рейдову якірну стоянку Білгород-Дністровського порту.
Координатором проекту виступає АМПУ.
Завдяки проекту, при невеликих фактичних глибинах Білгород-Дністровський порт зможе повністю використати свої конкурентні тарифні переваги і максимально задіяти причальний фронт.
Рейдовий хаб дозволить використовувати якірну стоянку не тільки для вантажів, що обробляються в Білгород-Дністровському порту, але й для вантажопотоків з інших портів Одеського та Миколаївського регіону.
Додати коментар