Елеватор

Багато судновласників уникають заходу до портів Великої Одеси через зростання ризиків

Багато судновласників уникають заходу до портів Великої Одеси через зростання ризиків

Після нещодавньої ракетної атаки росії на порти Великої Одеси багато судновласників поки уникають заходу до цих портів через зростання ризиків. Ті ж, хто готовий продовжувати роботу, вимагають підвищення фрахтових ставок як компенсацію за небезпеку.

Про це повідомляють аналітики Spike Brokers.

Однак фрахтувальники відмовляються приймати підвищені тарифи, аргументуючи це нестабільністю вантажопотоків та невизначеністю майбутніх обсягів перевезень. Через відсутність компромісу ставки на морські перевезення залишаються без змін, незважаючи на складну ситуацію в регіоні. Перевезення костерами з Ізмаїла до Італії коштують 30-32 $/т. Хендісайзами з Чорноморська – 16-17 $/т до Італії та 17-19 $/т до Іспанії.

Ринкові ставки транспортування з річкових портів:

• Ізмаїл – Румунія (1-3 тис. т) @8-9€;

• Ізмаїл – сх. узбережжя Італії (5-7 тис. т) @30-32$.

Ринкові ставки транспортування з морських портів:

• Чорноморськ – сх. узбережжя Італії (30-35 тис. т) @16-17$;

• Чорноморськ – сх. узбережжя Іспанії (25-30 тис. т) @17-19$.

Нагадаємо, зерно обіймає 66% у структурі вантажів Українського коридору.