Елеватор

«Артемсіль» втрачає до 500 тис. тонн потенційних замовлень щорічно

«Артемсіль» втрачає до 500 тис. тонн потенційних замовлень щорічно

ДП «Артемсіль» щорічно втрачає в Європі 400-500 тис. тонн потенційних замовлень на свою продукцію, бо вона не відповідає вимогам вмісту NaCl.

Про це заявив перший заступник директора підприємства Анатолій Муха, пише газета «Соляник».

«Якщо говорити про країни Євросоюзу, то ДП «Артемсіль» має повернути втрачені тут позиції. Так, європейські хімічні заводи, які раніше споживали нашу сіль, за останні роки модернізували своє виробництво, змінили технологію (відійшовши від шкідливих відходів), встановили нові лінії і підвищили вимоги до вмісту NaCl у солі до 99,5%, – розповів він. – Наша ж продукція навіть після оптичного сортування не досягає цього показника. Це призвело до того, що щорічно ми втрачаємо 400-500 тис. тонн потенційних замовлень».

На думку Анатолія Мухи, ДП «Артмесіль» має покращити і якість пачки, зробити її зручною та яскравою, усунути просипання солі. «При цьому обов’язково треба зберегти традиційний зовнішній вигляд, який є нашим брендом», – додав він.

Покращення якості солі й упаковки дозволить підприємству збільшити обсяги продажів і в Азії, підкреслив він. «Підвищення вмісту NaCl дозволить нам співпрацювати з хімічними підприємствами, – зазначив перший заступник директора «Артемсолі». – Нова упаковка й оптичне сортування сприятимуть просуванню фасованої солі на ці ринки».

AgroTimes

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!