Agricom Group почав виробляти пластівці Super Hercules і крупи «Добродія»
Агропромислова компанія Agricom Group почала випуск круп під ТМ «Добродія» і нової лінійки Super Hercules з п’яти продуктів, повідомила керівник напрямку маркетингу Галина Горбань.
«У 2017 році ми розраховуємо, що ринок пластівців почне рости і вийде на докризовий обсяг, тому почали активніше вивчати запити наших споживачів у цьому сегменті», – зазначила вона.
За словами Галини Горбань, компанія розробила лінійку пластівців Super Hercules, яка складається з п’яти продуктів.
«Всі пластівці у нас з доданим функціоналом. Є класичний продукт – різані вівсяні пластівці, а є з курагою, з клітковиною, є суміш із чотирьох злаків. Окремо розробили пластівці з медом, який виробляється на наших пасіках у Білокуракинському територіальному кластері. Це буде унікальний для українського ринку продукт в унікальній упаковці з двома клапанами: з одного боку – вівсянка, а з іншого – мед, розфасований у порційні упаковки», – розповіла керівник напрямку маркетингу.
За її очікуваннями, до кінця 2017 року лінійка нових продуктів Super Hercules займе частку в 3% на ринку пластівців в Україні.
Agricom Group також розраховує поставляти продукти Super Hercules і на європейський ринок. Наразі вже ведуться перемовини з партнерами.
«У 2017 році ми також запустили лінійку з 10 круп під ТМ «Добродія» на контрактній основі, тому що був попит на цю продукцію з боку дистрибуційних каналів. Відділ якості на постійній основі стежить за всіма етапами виробництва круп у наших партнерів», – сказала Галина Горбань.
Вона додала, що продукція виробляється на потужностях заводу-партнера в Київській області, але компанія восени розраховує ввести в експлуатацію власний завод з виробництва пластівців у Чернігівській області.
Додати коментар