Елеватор

Agricom Group будує на Чернігівщині завод з виробництва пластівців

Agricom Group будує на Чернігівщині завод з виробництва пластівців

Інвестиції в запуск заводу з виробництва пластівців у смт Михайло-Коцюбинське (Чернігівська обл.) агропромислової компанії Agricom Group складуть $7 млн. Про це повідомив виконавчий директор групи Петро Мельник.

«Ми будуємо повноцінний великий завод у смт Михайло-Коцюбинське Чернігівського району. Проектує його швейцарська компанія Buhler, яка також робить інжинірингові роботи. Ця компанія буде і постачальником устаткування», ‒ сказав він.

За словами Петра Мельника, введення проекту в експлуатацію планується влітку 2017 року. Потужності заводу складуть близько 1,2 тис. тонн пластівців на місяць.

«Завод матиме можливість виробляти не тільки вівсянку, але й кукурудзяні, ячмінні, пшеничні, пшоняні, житні, горохові, рисові, гречані пластівці, а також продукти на основі пластівців», ‒ уточнив керівник компанії.

Він додав, що при падінні українського ринку пластівців за останні два роки на 25%, частка компанії на ньому зросла. Зараз Agricom Group виробляє свою продукцію під торговими марками «Добродія» і San Grano на сертифікованих контрактних потужностях.

«Ми збільшували свою частку не за рахунок того, що знизили якість або ціну. З відкриттям заводу хочемо зробити таку якість продукції, щоб вона стала стандартом, на який потрібно орієнтуватися», ‒ пояснив Петро Мельник.

За його словами, Buhler допоможе впровадити на новому заводі Agricom Group кілька технологічних рішень для випуску асортименту з семи різних видів вівсяних пластівців без будь-яких хімічних обробок.

Довідка

Agricom Group спеціалізується на виробництві і дистрибуції продуктів харчування із зернових культур на власній виробничій базі, об’єднує сільськогосподарські, переробні та торговельні підприємства.

Потужності зі зберігання на 63 тис. тонн представлені двома елеваторними комплексами на території Білокуракинського та Чернігівського кластерів. Група обробляє 30 тис. га в Чернігівській і Луганській областях.

Дистрибуційний напрямок представлено торговим домом «Добродія Фудз», який займається продажами бакалійної групи товарів під власною торговою маркою «Добродія» ‒ борошно пшеничне сортове, борошно з інших зернових, пластівці з зернових, суміші злакових.

Інтерфакс-Україна

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!