Елеватор

«Аграрний фонд» виходить у родрібні мережі з гречкою і пластівцями під власною торговою маркою

«Аграрний фонд» виходить у родрібні мережі з гречкою і пластівцями під власною торговою маркою

ПАТ «Аграрний фонд» найближчим часом почне продажі власної гречки в торговельних мережах.

 

Про це голова правління «Аграрного фонду» Андрій Радченко розповів в інтерв’ю порталу Agravery.

«Ми вже запакували під власним брендом першу партію гречки ‒ 20 тис. тонн, ‒ розповів Андрій Радченко. ‒ Є певні проблеми з пакуванням продукції, оскільки ми не маємо власних потужностей для цього. Основні гравці ринку не дуже хочуть пускати нас у свої цехи, бо ми ‒ конкуренти. Але домовленості у декількох регіонах є, тож у поточному році цих проблем не буде. Надалі будемо думати над тим, аби зробити власні пакувальні лінії».

Роздрібний продаж борошна під власною торговельною маркою, за словами голови правління, став вдалим комерційним проектом. На сьогодні двокілограмові пакети борошна ТМ «ПАТ «Аграрний фонд» продаються в усіх національних мережах.

Андрій Радченко також додав, що підприємство працює над розширенням асортименту, хоча борошно було і залишається якірним продуктом.

«Ми обов’язково будемо додавати й інші види круп під власною ТМ. Вже найближчим часом запустимо власні вівсяні пластівці і суміші пластівців. Думаємо над придбанням цукру», ‒ повідомив Андрій Радченко.

AgroTimes

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!