«Аграрний фонд» планує розширити асортимент круп і борошна під власною ТМ
ПАТ «Аграрний фонд» планує розширити лінійку продуктів під власною торговельною маркою.
Про це директор департаменту малого та середнього бізнесу ПАТ «Аграрний фонд» Юрій Меленчук розповів в інтерв’ю Latifundist.
«Сподіваюся, що ми будемо виробляти манку, кукурудзяне та гречане борошно, – зазначив він. – Ми уважно аналізуємо споживчий ринок і виходимо з новими продуктами. На сьогодні ПАТ «Аграрний фонд» займає близько 12% борошна на внутрішньому ринку».
Юрій Меленчук зазначив, що оскільки компанія не має власних потужностей, переробка та пакування відбувається одразу в декількох областях. «Виготовлення продукції відбувається за давальницькою схемою: надаємо свій продукт на переробку підприємствам-партнерам, далі розповсюджуємо по країні в торговельних мережах. Сьогодні наше борошно, наприклад, фасується в Києві, Радивилові, Луцьку, Одесі та Запоріжжі», – розповів він.
Керівник департаменту зауважив, що «Аграрний фонд» планує збільшити обсяги продажів фасованого борошна. «У сегменті готового борошна ми б хотіли займати близько 25-30% ринку. Це реально досягнути через два-три роки. Хочу підкреслити: та кількість зерна, яку ми закуповуємо, дозволяє покрити 20-25% попиту на борошно».
Нагадаємо, що «Аграрний фонд» вже продає на роздрібному ринку під власною торговельною маркою борошно, гречку, вівсяні пластівці та суміш пластівців.
Додати коментар