22 доби з обороту вагона власник вантажу сплачує за простоювання у черзі, - експерт
Своренння єдиного центру планування, який би узгоджував усі дії усіх учасників ринку в одному місці, коли навантаження дорівнює переходу кордону й поглинанню вантажів, не тільки посприяє скороченню скопичень залізничних вагонів на кордонах, а й дозволить вантажовідправникам зекономити чималі гроші.
Про це в рамках прессконференції повідомив експерт ринку логістики Юрій Щуклин.
Він пояснив, що планування й віртуальна черга позбавить їх необхідності платити за користування вагонами до тих пір, коли прийде пора навантажувати вагони та перевозити їх без простоїв.
«У травні оборот зерновозів на західних кордонах становив в середньому 27 діб, з них усього 5 діб вагони з вантажем виконували якісь операції: 36 годин рух, 4 години – митне оформлення, 40 годин – подача під навантаження й такий самий час під розвантаження. Тобто 22 доби з обороту вагона власник вантажу сплачує за простоювання у черзі – а це 500 грн на вагон», – додав Юрій Щуклін.
Нагадаємо, через нові тарифи «Укралізниці» додаткові витрати аграріїв сягнуть 120 млн дол. на рік. Також ми писали, що єдиний центр планування дозволить уникнути простоювання вагонів із вантажем.