Агромаркет
Головне:
Агромаркет

Зважайте на деталі

Поділитись:
Зважайте на деталі

Як захистити свій вантаж під час перевезення залізницею.

Залізниці приваблювали злодіїв відтоді, коли було прокладено перші колії. І хоча причин та механізмів крадіжок доволі-таки багато, як показує практика, причетні до таких оборудок здебільшого ті, хто має необхідну інформацію про завантаження й перевезення. Тож до місця призначення без втрат доходить далеко не кожен вантаж, зокрема й з аграрною продукцією…

Пломби злодія не спинять

Сергій Рубан, директор «Транс Моніторинг Україна»

У нашому бурхливому сьогоденні політичні, економічні та соціальні перетворення відбуваються за надскладних умов. Змінилася й злочинність, криміналізувавши різні сфери української економіки. Оскільки обсяги залізничних вантажоперевезень останніми роками суттєво зросли, стрімко поширюються й крадіжки вантажів організованими злочинними групами. Рік у рік проблемних залізничних станцій більшає. Не оминають зловмисники ні відкритих платформ, ні піввагонів, куди «дотягнутися» можна без застосування будь-яких технічних засобів. Втім, і перешкоди на кшталт запірно-пломбувальних пристроїв, кузовів вагонів, люків чи дверей злодіїв не зупиняють.

У групі ризику агропродукція

Є ціла низка чинників, що впливають на те, чи спокуситься злодій вашим вантажем. Передусім крадуть продукцію регіонального походження (на якій спеціалізується певний регіон). Активність зловмисників залежить від пори року і доцільності (що дорожчий товар і що вища вартість його перевезення залізницею, то, відповідно, більше ризиків пограбування). Крім того, має значення і споживча цінність вантажу — предметом крадіжки стає не будь-яка річ, а саме та, якої потребує злочинець і яку він зможе швидко реалізувати. На цю продукцію має бути так званий «попит» (або «дефіцит») у тих, хто скуповує і перепродує вкрадене. Зокрема, з вагонів-зерновозів крадуть зернові та олійні вантажі, що мають більш високу ринкову вартість (насіння соняшнику, сою, ріпаку тощо).

Подбайте про супровід

Здебільшого недостачу виявляють на території вантажоодержувача або портового термінала (після прийому вагонів залізниці за справними ЗПП), що зводить до нуля ймовірність відшкодування збитків, завданих неохоронним перевезенням. Розмір втрат, як показує практика, залежить від загального рівня організації супроводу та охорони вантажів, від вартості вантажу, типу рухомого складу та надійності системи захисту обраного виду перевезення. Відтак передусім зважайте на деталі.

З огляду на суттєві обсяги збитків, аграрні компанії мають задовго до гарячого сезону посилювати контрольно-охоронні заходи, щоб максимально зберегти сільгосппродукцію під час транспортування. Оптимальне розв’язання проблеми — надійна охорона, яка забезпечить захист вантажу й інтересів його власника. Саме такий сервіс надає своїм клієнтам «Транс Моніторинг Україна».

Тел. +38050-454-96-99
Сайт: https://tmu.in.ua/,
https://www.facebook.com/tmuUkraine/
E-mail: [email protected],
[email protected]
Адреса: м. Дніпро, вул. Князя Ярослава Мудрого, 68.

Поділитись: