Запас потужності в тракторів завжди потрібен як для роботи в несприятливих умовах, так і для агрегатування з енергоємним обладнанням
Нова концепція потужності

Запас потужності в тракторів завжди потрібен як для роботи в несприятливих умовах, так і для агрегатування з енергоємним обладнанням.
Створюючи нову флагманську модель трактора, компанія Massey Ferguson насамперед керувалась потребами ринку. Сучасні причіпні знаряддя стають дедалі вибагливішими до потужності, як до тягових характеристик трактора, так і до ВВП й гідравліки. Це змушує аграріїв обирати потужніші тягові засоби, щоб бути ефективними й конкурентними. Відповіддю Massey Ferguson на вимоги ринку стала модель 9S з максимальною потужністю 425 к. с. Слід зазначити, що машина отримала низку престижних нагород, які визнали вдалі рішення щодо економності, продуктивності, функціоналу й ергономіки. Відтепер модель 9S стала доступною в Україні. А її широка презентація відбулась 14 лютого на території київського підрозділу компанії АМАКО, що є найбільшим вітчизняним дилером Massey Ferguson.
Ще більше потужності
Одним із головних акцентів моделі 9S є більша потужність. У 8,4-літровому моторі AGCO Power було реалізовано кілька інноваційних рішень, завдяки яким збільшено його ефективність і підвищено максимальну потужність до 425 к. с. Загалом до лінійки моделей входять шість версій різної потужності — від 285 к. с. Для всіх моделей, окрім найпотужнішої, доступна система EPM (Engine Power Management), яка у пікові навантаження здатна додавати до 30 к. с. потужності та 150 Нм крутного моменту. Замість двох турбін тут установлено одну із системою регулювання наддуву. Таке рішення покращило характеристики мотора, і тепер максимальна потужність досягається всього за 1850 об./хв, а максимальний крутний момент — за 1500 об./хв.

Двигун працює з безступеневою трансмісією Dyna-VT з новим автоматичним режимом, який обирає бажану швидкість від 0,03 до 40 км/год. За потреби можна замовити трансмісію з максимальною швидкістю 50 км/год.
Увага агрегатам
Для знарядь із високим енергоспоживанням як, наприклад, сучасні посівні комплекси, продуктивність гідросистеми відграє головну роль. Тому в моделі 9S встановили покращену гідросистему Eco з продуктивністю 205 л/хв. Завдяки подвійному насосу продуктивністю 340 л/хв такий рівень продуктивності досягається вже за 1650 об./хв, що зменшує рівень шуму і заощаджує пальне. Система має шість пар гідровиходів до того ж із важелями декомпресії для полегшення приєднання обладнання, а також функцію Power Beyond для прямого приєднання агрегата до гідронасоса трактора.
Вал відбору потужності в стандарті має дві швидкості обертання: 540 Eco/1000 з опцією 1000/1000 Eco. Потрібна швидкість досягається за низьких обертів двигуна, що додатково зменшує витрату пального й знижує рівень шуму в кабіні.
Легкий для економії — важкий для продуктивності

Базова вага трактора без баластів трохи менша за 11 т. На легших роботах це менше ущільнює ґрунт і економить пальне. Коли ж потрібно працювати на повну потужність, за допомогою баластів загальну вагу можна збільшити до 18,5 т. Нова підвіска переднього моста покращила зчеплення з ґрунтом, рух дорогами став стабільнішим. Досить корисною опцією є система накачування шин. Залежно від завдань оператор може змінювати тиск у шинах, покращуючи зчеплення з ґрунтом або зменшуючи витрати пального і зношення шин на дорогах. За підрахунками система здатна заощаджувати до 10–15% пального і суттєво зменшує ущільнення ґрунту.
Задня навіска розрахована на 12-тонне навантаження, а якщо встановити потужнішу верхню тягу діаметром 120-мм, вантажність збільшується до 20 т! Передня навіска здатна підіймати 5 т і за потреби може оснащуватись одним або двома парами гідровиходів, розеткою ISOBUS, панеллю керування та додатковим ВВП.
Усе для зручності

Комфорт оператора — це менша втома і більша уважність впродовж тривалих змін. Тому конструктори приділили багато уваги кожному елементу керування. Наприклад, за допомогою системи SPEEDSTEER передавальне число керма можна змінювати, щоб не крутити його до болю в плечах.
Нова концепція кабіни Protect-U передбачає 18-сантиметровий прозір між нею й моторним відсіком. Це зменшує рівень шуму і передачу тепла. Два базових монітори не закривають огляд, керування всіма функціями стало ще зручнішим. Вже у базовій комплектації трактор готовий працювати із системами навігації й точного землеробства, і тільки для покращення візуалізації складних процесів можна додатково встановити монітор Fieldstar 5 з режимом подвійного екрана.
Сервіс — це половина трактора
Високоякісний трактор — це тільки половина успіху. Щоб техніка працювала безперебійно, потрібна надійна сервісна підтримка. Без неї навіть найвідоміший бренд довго не утримає довіру клієнтів. Саме тому якість сервісу є визначальним чинником у виборі техніки.

АМАКО встановила високий стандарт післяпродажного обслуговування, що стало однією з головних причин довіри до бренду Massey Ferguson в Україні.
Клієнти компанії знають: разом із технікою вони отримують професійний супровід на всіх етапах експлуатації. Як зазначає керівник сервісного напряму АМАКО Сергій Малиш, компанія пропонує подовжену гарантію на трактори Massey Ferguson — три роки або 6000 мотогодин. «Якщо проблему неможливо усунути за 72 години, клієнт отримує підмінний трактор», — пояснює Сергій. Це не лише підтверджує надійність техніки, а й демонструє впевненість у якості сервісу, що супроводжується постійною підтримкою впродовж експлуатації.
Високий рівень та ефективність сервісу — у комплексному підході. АМАКО поєднує два основних формати підтримки: 15 мобільних бригад і дистанційний сервіс. Досвідчені технічні експерти можуть допомогти оператору без виїзду інженера на місце. Це дозволяє швидко діагностувати несправність і часто одразу її усунути. Якщо ж потрібен виїзд, сервісна команда приїде максимально підготовленою, що гарантує швидкий і якісний ремонт із першої спроби. Такий підхід мінімізує час простою техніки й забезпечує стабільну роботу аграріїв у будь-яких умовах.

Ігор Гуменюк, комерційний директор, зі свого боку зазначив, що значну частку підтримки техніки виконує і його підрозділ. «За останній час політика продажу запасних частин пройшла певні стадії трансформації та удосконалень, — зазначає Ігор. — Ми зацифрували й автоматизували всі процеси на 13 складах компанії, і тепер чітко знаємо наявність і залишки, контролюємо рух запчастин, не припускаємось помилок під час відвантаження. Також ми скоротили кількість персоналу головного складу з 40 до 18 осіб.
Окрім “рідних” брендів ми продаємо запчастини до більшості поширених сільгоспмашин закордонного виробництва — це понад сотня одиниць техніки. Якщо розглядати весь ринок, це відносно невелика кількість, але для кожної одиниці ми маємо не менше як 80% запчастин. Таке забезпечення робить нас зручним партнером. Аграріям не потрібно шукати запчастини в різних постачальників — усе можна отримати в одного, і така співпраця є зручною й надійною».
ГОВОРЯТЬ ЕКСПЕРТИ

Антон Костирко, директор з маркетингу корпорації AGCO у Східній Європі
«Українські аграрії оцінили попередню флагманську модель Massey Ferguson як надійну й невибагливу. Тільки такі вимоги часу, як потреба у більшій потужності та кращій ефективності, підштовхнула компанію до створення нової моделі. І я вважаю, що ми впорались із завданням якнайкраще. Про це свідчать численні нагороди, а також перші відгуки європейських аграріїв.
Однак зробити хороший трактор — це половина справи. Експлуатація вимагає всебічної підтримки — сервісу, ремонту, запасних частин. Тому ми не меншу увагу приділяємо нашим дилерам, бо саме вони формують лояльність до бренду, і саме від них залежить, чи буде наступним трактором у клієнта Massey Ferguson або інший бренд. Компанія АМАКО має репутацію одного з найнадійніших партерів на ринку, тому саме вона розпочинає продажі нового флагмана — моделі 9S».

Дмитро Бородій, генеральний директор АМАКО
«Як тільки наша компанія сконцентрувалась на напрямах комерційних автомобілів і сільгосптехніки, ми суттєво покращили якість підтримки клієнтів. Це стосується усіх напрямків — сервісу, ремонту й запчастин. Через війну географія присутності компанії частково скоротилась, але нині ми розширюємося і вже цього року матимемо 14 філій. Паралельно з нашими основними брендами — Massey Ferguson, Bednar і Geringhoff — ми активно просуваємо два бренди з точного землеробства. Це Precision Planting і Trimble, які нещодавно корпорація AGCO придбала й об’єднала під брендом PTx. Щодо бренду Massey Ferguson, то наразі триває оновлення модельного ряду. Разом із серією 9S оновлюється лінійка тракторів потужністю 110–145 к. с., і вже цього року ми завеземо в Україну модель 5М».
Владислав Олійник