Техніка

Собівартість і збереження кормових характеристик силосу напряму залежить від швидкості його перевезення до місця зберігання

Логістика силосу

Логістика силосу

 Собівартість і збереження кормових характеристик силосу напряму залежить від швидкості його перевезення до місця зберігання.  

Залежно від того, чим перевозити силос із поля до місця зберігання, можна суттєво корегувати собівартість логістики та швидкість переміщення кормів. Відповідно, змінюється потреба у кількості транспортних засобів, що обслуговує кормозбиральний комбайн. Прагнучи оптимізувати витрати підприємств на перевезення зелених кормів, компанія JOSKIN удосконалила лінійку силосних причепів, за допомогою яких можна це зробити. 

Оновлена лінійка причепів отримала назву Silo-SPACE2. Практично всі зміни спрямовано на збільшення швидкості роботи. Концептуально причепи мають форму конічного ящика з рухомою підлогою, що дає максимально швидке й водночас плавне вивантаження. Повне вивантаження причепа триває менше ніж 1 хв, що майже вдвічі швидше від звичайних причепів-самоскидів. Така економія часу є результатом не лише швидкого розвантаження, а й нової конструкції задньої частини причепа. Висувний бампер і нове розташування ліхтарів на дверях повністю звільняють зону розвантаження від будь-яких перешкод. Силос не лишається на випнутих частинах, і водієві немає потреби щоразу виходити з кабіни, щоб очистити причіп. Гідравлічні шланги, що «обслуговують» задню частину машини, згруповано й ідеально інтегровано в шасі — на них також силос не затримується. На причепі можна встановлювати світлодіодні фари, щоб краще освітлювати територію навколо зони розвантаження. 

Як і в попередній моделі, кузов має конічну форму, розширюючись до заднього борта на 4 см. Це полегшує переміщення сипкого вантажу назад. Задні двері мають великий просвіт, а розвантаження відбувається легко й без завалів. Двері приводять у дію два гідравлічних циліндри подвійної дії, які захищено дверними кронштейнами й механічним запірним пристроєм із пружиною. Перфорована передня стінка має антиблікове покриття, щоб освітлення трактора не заважало контролювати завантаження або вивантаження. 

До внутрішньої частини кузова доступ також став легшим. Якщо причіп оснащено задніми дозувальними роликами, збоку обов’язково встановлюють дверцята. У новому поколінні причепів Silo-SPACE2 їх установлено спереду ліворуч і відчиняються вони всередину. Двосекційну драбину розміщено під кузовом, щоб у вузьких проїздах не чіплятись за перешкоди. 

Корисний об’єм також відіграє важливу роль в економічній ефективності транспортних засобів, тому причепи Silo-SPACE2 мають більші внутрішні габарити. Завдяки самонесному шасі з максимальною висотою кузова 2,28 м причепи Silo-SPACE2 мають об’єм від 44 м³ на моделі 480D до 54 м³ — на моделі 590T. Якщо ж зверху насипати 30-сантиметрову гірку, максимальний корисний об’єм збільшується до 59 м³ — максимальне корисне навантаження становить від 22 т для моделі 480D до 28 т — для моделі 590T. Вага вантажу розподіляється рівномірно завдяки особливому позиціонуванню осей, а також передній стінці, нахиленій на 25° у бік трактора. Аби силос не висипався з кузова під час перевезення, кузов зверху закривається захисними шторками. Під час завантаження й розвантаження їх відкидають на зовнішній бік бортів за допомогою гідроприводів. Шторки закріплено на висувних бортах, які додатково збільшують корисний об’єм кузова. 

Деталі, що контактують із силосом, тривалий час працюють в агресивному середовищі. Для запобігання корозії й подовження строку експлуатації їх захищають цинкуванням. Внутрішня поверхня підлоги також має оцинковану поверхню й додатково захищена чотирма рядами планок із ерталону. Таким чином, планки подвійного транспортера не контактують із металом кузова, що зменшує зношення і пошкодження шару цинкування. Сам транспортер приводиться в рух двома гідромоторами. Залежно від типу та кількості матеріалу оператор може обрати дві швидкості вивантаження. Також за бажанням можна замовити механічний привод транспортера. Для полегшення розвантаження та рівномірного розподілення силосного матеріалу по силосах застосовують дозувальні ролики, горизонтально розташовані в задній частині кузова. 

Silo-SPACE2 — це машина, що більшу частину свого робочого часу проводить на дорогах загального користування, тому вона має бути максимально комфортною. Саме тому виробник вирішив оснастити всі свої причепи Silo-SPACE2 підвіскою на дишлі. На двовісних моделях стандартна підвіска механічна і являє собою поперечну багатолистову ресору, що встановлена між дишлем і шасі. На тривісних моделях підвіска складається з двох гідроциліндрів подвійної дії з одним азотним акумулятором великої місткості. Блок керування в кабіні дозволяє змінювати нахил кузова, що покращує зручність завантаження / розвантаження. 

Оскільки Silo-SPACE2 розроблено для пересування на високій швидкості дорогами загального користування, його стандартно оснащено ходовою частиною Hydro-Tandem/Tridem із ходом коліс 26 см, що забезпечує ідеальне розподілення навантаження та максимальну стабільність. Моделі Tridem стандартно оснащено першою підіймальною віссю для зменшення зношення шин і покращення зчеплення у складних умовах. 

Виробник подбав про зменшення вартості доставки техніки до місця експлуатації. Для цього деталі корпусу з’єднують болтами. Це дає можливість легко розбирати й збирати причеп для його транспортування на великі відстані. Коли виникає потреба в ремонті, така конструкція спрощує доступ до потрібних частин машини. 

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ