Тваринництво

Компанія «Вибір» 25 років забезпечує вітчизняних тваринників і птахівників інноваційними кормовими добавками

Чверть століття лідерства

Чверть століття лідерства

Компанія «Вибір» 25 років забезпечує вітчизняних тваринників і птахівників інноваційними кормовими добавками.

Ось уже чверть століття компанія «Вибір» допомагає сільськогосподарським підприємствам будувати успішний бізнес, пропонуючи їм високоефективні та якісні кормові добавки, які підвищують показники продуктивності тварин, забезпечують збереження поголів’я, збільшують вихід м’яса, покращують показники якості та є незамінними для забезпечення здоров’я. Завдяки великому досвіду роботи, професійності, відповідальності, надійності компанія «Вибір» нині є лідером вітчизняного ринку кормових добавок і вітамінів для сільськогосподарських тварин і птиці.

На кілька кроків попереду

«Вибір» розпочав свою діяльність 4 листопада 1999 року як оператор ринку кормових добавок. Найпершим продуктом, який компанія пропонувала вітчизняним тваринникам і птахівникам, був монокальцій фосфат — фосфоровмісна кормова домішка. Цей продукт, безперечно, можна вважати візитівкою компанії. Згодом, відгукуючись на запити ринку, лінійку товарів розширили, додавши добавки, що є джерелами високодоступного білка, кормові фосфати, фітобіотики, енергетичні кормові добавки, амінокислоти, ферменти, вітаміни.

«Наша компанія намагається працювати, не лише відповідаючи на запити тваринників чи птахівників, а й пропонувати продукти, яких ще немає на ринку. Тобто ми прагнемо бути на кілька кроків попереду, — каже комерційна директорка Оксана Уварова. — Для цього регулярно беремо участь у всіх міжнародних фахових виставках, щоб постачати на ринок України інноваційні продукти, які тільки з’явилися на Заході. Як це, наприклад, було із сухим захищеним жиром — коли 15 років тому ми першими запропонували його нашим тваринникам, вони поставилися до цього продукту з недовірою, а нині цією енергетичною кормовою добавкою, захищеною від впливу рубця, користуються всі провідні молочні ферми. Аналогічна ситуація була й із соєвим протеїновим концентратом».

У компанії переконані: щоб бути ефективними, слід оперативно відстежувати сучасні тенденції тваринницької галузі, бути обізнаними щодо вимог законодавства, зокрема й міжнародного. Наприклад, нині весь світ мінімізує використання антибіотиків у тваринництві та птахівництві. Реагуючи на ці вимоги, «Вибір» першим завіз в Україну й зареєстрував 11 польських продуктів, які чинять дію, аналогічну антибіотикам, проте без шкоди для організму. Так, вони складніші в застосуванні, їх складніше реалізовувати, ніж антибіотики, але це вимога часу та закону, тому треба привчати до цих продуктів клієнтів — така позиція компанії.

Фаховий підхід

Зазвичай продукти, які компанія вперше постачає в Україну, інноваційні, оригінальні, невідомі вітчизняним виробникам. Тож довести їхню ефективність та економічну доцільність для виробництва — справа нелегка, що потребує креативності, фаховості, наполегливості. Утім, врешті-решт, «Вибір» із цим завданням справляється.

Щоб подолати недовіру тваринників до нових продуктів, компанія проводить велику роз’яснювальну роботу: безпосередньо спілкується з виробниками, веде дослідження, щоб надалі з цифрами на руках показати потенційним клієнтам ефективність тієї чи іншої добавки. «Вибір» — постійний учасник спеціалізованих конференцій, до участі в яких залучає також провідних вітчизняних та іноземних науковців, які фахово розповідають про переваги й особливості застосування продукту. Таким чином, нові технології, якими вже користуються у світі, завдяки «Вибору» приходять в Україну.

«Це великий обсяг роботи для нас — донести до виробника важливість того чи іншого продукту для його економіки чи оздоровлення поголів’я або стада. Адже тваринники чи птахівники важко сприймають інновації — це дуже консервативна галузь. Тільки коли довести, що новий продукт поліпшить економічну ситуацію підприємства, підвищить продуктивність або зменшить собівартість — вони його застосовують», — розповідає начальник відділу реалізації Сергій Мартиненко.

Щоб фахово працювати з клієнтами, працівники «Вибору» самі повинні бути фахівцями. Відтак навчання працівників, підвищення кваліфікації — для компанії звична практика. Кожен відповідає за певний вид продукції, на якому справді розуміється, — від характеристик продукту до економічних переваг його впровадження. Адже галузь тваринництва / птахівництва спрямовано на отримання прибутку, тому, поповнюючи лінійку, компанія фокусується не лише на якісних показниках продукту, а й на його економічній ефективності.

У своїй роботі компанія дотримується чіткого правила: бути відповідальною за свою продукцію, пропонувати тільки якісний продукт, не піддаватися спокусі пропонувати дешеві неякісні замінники. Саме така позиція викликає довіру та відданість клієнтів уже багато років. І не лише клієнтів, а й світових виробників продукції для кормової галузі, які довіряють «Вибору» дистрибуцію своїх продуктів.

Диверсифікація поставок

Одна з відмінних рис компанії «Вибір» — здатність її керівництва бачити ситуацію на ринку на далеку перспективу. Це стосується не лише лінійки продукції, а й загальної ситуації. Для стабільної роботи диверсифікація поставок має одне з основних значень, адже для компанії головне — не переривати постачання, не підвести клієнтів, виконати перед ними взяті зобов’язання. Репутація у цьому бізнесі дуже важлива.

«Останніми роками для нашої країни й для бізнесу зокрема випало багато випробувань: пандемія коронавірусної хвороби та найстрашніше — повномасштабне вторгнення росії. Все це порушило напрацьовану логістику поставок, але ми не припинили роботи ні на день, незважаючи на те, що маємо не дуже зручне географічне розташування як для цієї ситуації — головний офіс та основний склад розташовано в Сумах. Ми усвідомлюємо, що теж є ланкою в ланцюжку вирощування та відгодівлі тварин і птиці й не можемо його перервати. Жоден наш працівник не звільнився під час війни — працюємо повним складом. Ми завжди бачили ситуацію наперед і коли помітили, що наростає конфронтація з росією, заздалегідь налагоджували зв’язки з різними виробниками, а коли були перервані постачання через одеський порт, швидко перебудували логістику, і товари пішли через різні порти Європи. Водночас орендували склади на Сході, у Центрі та на Заході Україні, лишивши в Сумах невелику кількість продукції. У результаті обсяги продажів збільшилися, ми не збавили темп роботи», — наголошує Оксана Уварова.

Конкуренція

В умовах ринкової економіки конкуренції між різними гравцями не уникнути, а в сегменті кормових добавок і поготів. За минулі 20 років чимало операторів ринку сходили з дистанції, натомість з’явилися нові. «Вибір» тримається завдяки фаховості, креативності, набутому досвіду.

«Наш бізнес має багато ризиків. У нас низькомаржинальні продажі, а прибуток компанії прямо залежить від обсягів реалізованої продукції. Це особливості ринку кормових добавок. Щоб бути успішним, потрібен досвід, системність у роботі, фаховість. За 25 років ми спостерігали, як заходять на ринок бізнесмени з великими коштами, без досвіду роботи в цьому бізнесі. Їм здається, що тут просто працювати, але через кілька років вони сходять з ринку. Ми бачимо їхні помилки, бо самі через це пройшли, але зробили висновки. Ми з великою повагою ставимося до наших конкурентів, але крім коштів велику роль відіграють кадри, злагодженість команди, знання ринку та досвід», — констатує начальник відділу реалізації Сергій Мартиненко.

У компанії не приховують, що трапляється, коли нові керівники великих підприємств намагаються працювати напряму з виробниками добавок. Однак після невдалих спроб повертається до послуг «Вибору», бо ця робота складна, копітка, ризикована — до снаги тільки професіоналам, яких лишилося не так і багато на ринку: не більше як п’ять великих гравців, які працюють понад 10 років. «Вибір» — один із них.

Компанія не приховує своїх амбітних планів — бути беззаперечним лідером ринку. Для цього має досвід, професійну команду, креативне мислення, здатність планувати на кілька кроків наперед. Щоб і надалі забезпечувати вітчизняних сільгоспвиробників продуктами, що дають змогу реалізувати генетичний потенціал птиці та тварин.

Дмитро Сидоренко, генеральний директор ТОВ «Вибір»

Найбільшим досягненням нашої компанії вважаю злагоджену роботу колективу, впровадження інновацій у систему годівлі тварин. Саме такий підхід дав нам змогу бути лідером вітчизняного ринку кормових добавок. Хочу побажати нашим клієнтам сталого розвитку, завжди мати інноваційний підхід і вийти на іноземні ринки. Колективу бажаю професійного розвитку, впевненості в майбутньому та рішучості в подоланні будь-яких перешкод чи обмежень у майбутньому. І всім — мирного неба над нашою країною.

Дмитро Сидоренко є засновником і власником одного з найкращих господарств України з вирощування індиків «Індичка», що випускає продукцію під ТМ «Своя індичка». У годівлі підприємство застосовує збалансовані натуральні комбікорми з кормовими добавками від компанії «Вибір», завдяки яким м’ясо індички має неперевершений смак. У цьому змогли переконатися й учасники Міжнародного практичного форуму POULTRY FARMING, організованого журналом «Наше птахівництво», які під час фуршету ласували смачною запеченою індичкою.

vybor.in.ua

Поділитись:

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ